تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

8

کدام هنرمندان خود را به راهپیمایی اربعین رساندند؟ +تصاویر

  • کد خبر : 4001
  • 07 آبان 1397 - 11:28
کدام هنرمندان خود را به راهپیمایی اربعین رساندند؟ +تصاویر

امسال هم همچون سال‌های پیش برخی از هنرمندان هم قدم با سایر زائران حسینی در مسیر راهپیمایی اربعین گام برمی‌دارند. ه گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، شوق زیارت در آستانه چهلمین روز شهادت امام حسین(ع)  تعدادی زیادی از محبان خاندان اهل بیت را در مسیر راهپیمایی اربعین قرار داده است. چند روزی می‌شود که زائران […]

https://ofoghtehran.ir

امسال هم همچون سال‌های پیش برخی از هنرمندان هم قدم با سایر زائران حسینی در مسیر راهپیمایی اربعین گام برمی‌دارند.

ه گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، شوق زیارت در آستانه چهلمین روز شهادت امام حسین(ع)  تعدادی زیادی از محبان خاندان اهل بیت را در مسیر راهپیمایی اربعین قرار داده است. چند روزی می‌شود که زائران حسینی مسیر این راهپیمایی  را آغاز کرده‌اند به امید آنکه خود را در روز اربعین  به مقصد برسانند.

پیر و جوان، زن و مرد، رنگین پوست و سفید پوست، قومیت‌ها و ملیت‌های مختلف همه و همه به عشق  امام حسین(ع) آمدند و در این مسیر همقدم شدند. این زائران آمدند تا هر طور که شده است رنج کیلومترها سفر را بر جان بخرند و جذب مغناطیس این راه شوند.

زائران در این سفر هر قدم را به این امید برمی‌دارند که در روز اربعین زیارت نامه مخصوص این روز را در کنار زائرانی بخوانند که پس از چند روز راهپیمایی با پای تاول زده و خستگی راه، خود را به مقصد رسانده‌اند.

امسال هم همچون سال‌های گذشته تعدادی از هنرمندان در کنار سایر دوستداران امام حسین (ع) خود را به این راهپیمایی عظیم رسانده‌اند. حضور امسال این هنرمندان  در این مسیر جدا از آنکه نشانی از ارادت آنان به امام حسین (ع) دارد، نمادی از همبستگی میان ایرانیان و عراقی‌ها خواهد بود.

حبیب احمدزاده مستندساز و فیلم‌نامه‌نویس با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری از خود در کنار چند همراه دیگر در مسیر راهپیمایی اربعین منتشر کرد و نوشت:

گروه کوچک چند نفره از زائران دانشگاهی و هنری
متشکل از پرویز پرستویی و بچه‌های دانشجو و فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر، در راهپیمایی اربعین امسال؛ از راست امیر حسین ایماندوست دانشجوی فعلی دانشکده سینما و تاتر ، حبیب احمدزاده ، جناب پرویز خان پرستویی و آقایان عادل معمارنیا و حسین محب جلیلی از دانش اموختگان دانشکده سینما تاتر و نیز یک نفوذی، جناب سید محمد علی خان شکیب ، دانشجوی دکترا از دانشگاه آزاد , عکس در عمود ۲۵۴ راه نجف به کربلا. دعاگوی همیشگی انشاالله.

کدام هنرمندان خود را به راهپیمایی اربعین رساندند؟ +تصاویر

کدام هنرمندان خود را به راهپیمایی اربعین رساندند؟ +تصاویر

تصویری از بهروز شعیبی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که ساخت فیلم دارکوب و سریال پرده‌نشین را در کارنامه خود دارد در کنار وحید امیرخانی کارگردان و فیلمنامه‌نویس و سیدمرتضی فاطمی  تهیه کننده و مجری تلویزیون و روزنامه‌ نگار که با تهیه کنندگی سریال «هوش سیاه ۲»، در سال ۱۳۹۲ به دنیای تلویزیون راه پیدا کرد در مسیر راهپیمایی اربعین در فضای مجازی منتشر شده است.

کدام هنرمندان خود را به راهپیمایی اربعین رساندند؟ +تصاویر

علی سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، با حضور در مرز چذابه، خود را به خیل مشتاقان راهپیمایی اربعین حسینی رساند.

کدام هنرمندان خود را به راهپیمایی اربعین رساندند؟ +تصاویر

آرش مجیدی بازیگر نقش مالک در سریال دلدادگان هم خود را به مسیر راهپیمایی اربعین رسانده است.تصویری از او در فضای مجازی منتشر شده است.

کدام هنرمندان خود را به راهپیمایی اربعین رساندند؟ +تصاویر

 

انتهای پیام/

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=4001
  • 63 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.