تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم چالش‌های صادرات گاز ایران به پاکستان نقش مشارکت‌های مردمی در جهش تولید پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای پروژه‌های پایتخت ایجاد سازمان گردشگری شهر تهران در اولویت شورا کاهش شفافیت با ارز نیمایی در بازار فولاد ضرورت ساماندهی کارکنان شرکت‌ها و ادارات افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان برنامه شرکت متروی تهران برای خط ۷ در سال جاری اوتیسم بیماری بدون درمان ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی فاصله شدید پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال اعلام زمان متناسب سازی حقوق بازنشستگان تاثیر تحریم بر صادرات نفت ایران به چین تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج

5

تدارک ویژه تلویزیون برای عید سعید غدیر

  • کد خبر : 39372
  • 15 مرداد 1399 - 16:25
تدارک ویژه تلویزیون برای عید سعید غدیر
شبکه‌های سیما هم زمان با عید سعید غدیر با پخش برنامه‌هایی همچون جنگ‌های شاد، مهمان خانه‌های بینندگان می‌شوند.

به  گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، به مناسبت عید سعید غدیر شبکه‌های سیما با پخش برنامه‌هایی همچون جنگ‌های شاد، ارتباط زنده با اماکن مقدس و … در راستای همدلی کمک مومنانه با شعار «لبیک یا رسول الله ـ لبیک یا علی» مهمان خانه‌های بینندگان می‌شوند.

 بر این اساس تمام شبکه‌های سیما در روز عید غدیر ساعت ۱۹:۳۰ زیارت امین الله را برای توسل به آن حضرت و در شب عید غدیر شبکه قرآن و معارف سیما راس ساعت ۲۱ استغاثه و توسل به امیرالمومنین (علیه السلام) را پخش می‌کنند.

شبکه یک سیما

ویژه برنامه‌های «ورزش و مردم»، « فرمول یک »، مسابقه «ایران» و مسابقه «دستپخت» با محوریت روز عید غدیر خم در روز عید به روی آنتن خواهد رفت. همچنین ویژه برنامه «خیابان ایران» حوالی اذان ظهر از ساعت ۱۲ تا ۱۴ به این روز خجسته خواهد پرداخت. «ورزش و مردم» علاوه بر روز جمعه ۱۷ مرداد، یک ویژه برنامه نیز به مناسبت عید سعید غدیر خم در روز شنبه ۱۸ مرداد پخش خواهد کرد.

 شبکه دو سیما

شبکه دو ویژه برنامه «عید همدلی» را هر شب ساعت ۲۲ به صورت زنده به همراه پخش تواشیح و مداحی در آیتم‌های متعدد در دستور کار دارد. همچنین برنامه‌های «عصر خانواده»، «در انتهای الوند» و «زنده باد زندگی» نیز به صورت ویژه روی آنتن می‌رود. برنامه «زغفران» نیز به صورت ویژه در روز جمعه ۱۷ مرداد از این شبکه پخش می‌شود.

 شبکه سه سیما

شبکه سه ویژه برنامه «چراغانی» را در دو نوبت عصرگاهی و شبانگاهی تا روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه روی آنتن می‌برد. همچنین برنامه «قرار همدلی» با اجرای حمید ترابیان در این ایام تا روز عید ساعت ١٧ پخش می‌شود.

پخش سریال «بانوی عمارت» نیز از روز شنبه، عید غدیر خم از این شبکه آغاز می‌شود.

 شبکه چهارسیما

شبکه چهار برنامه‌های «فصل لبخند»، «مهر خوبان» و «حدیث غدیر» و شبکه جام جم برنامه‌های «جمع ایرانی» ساعت ۲۲:۳۰ و «خانه مهر» ساعت ۲۰:۳۰ را به روی آنتن می‌برند.

 شبکه پنج سیما 

شبکه پنج نیز برنامه‌های «تا نیایش»، «عطر عاشقی» و ارتباط زنده از حرم عبدالعظیم (علیه السلام) را پخش می‌کند. همچنین از امشب چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه تا آخر هفته نیز جُنگ شبانه «شب فیروزه ای» به عنوان ویژه جشن غدیر هر شب پخش می‌شود. در روز شنبه نیز برنامه «به خانه برمی گردیم» نیز به صورت ویژه از ساعت ۱۰:۳۰ تا اذان ظهر پخش خواهد شد.

شبکه قرآن و معارف سیما

شبکه قرآن ویژه برنامه دهه ولایت از حرم مطهر رضوی را هر شب ساعت ۲۳ و ارتباط با حرم عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) را هر روز از ساعت ۱۲ به صورت زنده پخش می‌کند. ارتباط زنده با حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) هر شب ساعت ۱۹ تا اذان مغرب و پخش سخنرانی آیت الله جوادی آملی و آیت الله مجتبی تهرانی به همراه مولودی خوانی از دیگر برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما است.

همچنین در شب عید غدیر ارتباط زنده از مسجد مقدس جمکران ساعت ۲۱ و در روز عید غدیر برنامه «شمیم ولایت» پخش می‌شود.

شبکه نسیم در آستانه عید سعید غدیرخم برنامه‌های «کودک شو»، « دورهمی »، « خندوانه » و «نسیم آوا» را روی آنتن می‌برد.

جمعی از هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور در قاب شبکه نسیم و برنامه «کودک شو» حضور خواهند یافت و با شرکت در برخی از بازی‌ها و چالش‌های این برنامه لحظات جذاب و دلنشینی را رقم خواهند زد.

مهمان‌های این برنامه در شب عید غدیر، جمعه ۱۷ مرداد ماه، محمد معتمدی، علیرضا خمسه ، حمید لولایی، نگار عابدی و دخترش و خواهران منصوریان (شهربانو و سهیلا) به همراه خواهر زادهایشان، ساعت ٢١ مهمان پژمان بازغی هستند.

در شب و روز عید سعید غدیر خم برنامه‌های «نسیم آوا» ویژه عید ساعت ۲۰؛ «کودک شو» ساعت ۲۱، «دورهمی» ساعت ۲۳ و «خندوانه» ساعت یک بامداد از این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=39372
  • 58 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.