تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

4

اخبار جدید از فصل دوم “حکایت های کمال”

  • کد خبر : 39136
  • 11 مرداد 1399 - 15:21
اخبار جدید از فصل دوم “حکایت های کمال”
نویسنده سریال «حکایت های کمال»اعلام کرد: از اول بنا داشتیم پرش زمانی در فصل دو داشته باشیم و از آنجایی که بچه ها هم بزرگ شدند باید فاصله زمانی چهار ساله ای داشته باشیم و همچنین قصه ها باید از فضای نوجوان درآمده و جدی تر شود.

به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، «سید حسین امیرجهانی»، نویسنده سریال «حکایت های کمال» گفت: از اول بنا داشتیم پرش زمانی در فصل دو داشته باشیم و از آنجایی که بچه ها هم بزرگ شدند باید فاصله زمانی چهار ساله ای داشته باشیم و همچنین قصه ها باید از فضای نوجوان درآمده و جدی تر شود.

 نویسنده سریال «حکایت های کمال» گفت: برخی مسائل به جا مانده از فصل یک هست باید انجام شود و بعد وارد تولید شویم.

وی با اشاره به نگارش متن های این سریال نیز بیان داشت: تا به حال متن های پنج قسمت ابتدایی فصل دو نوشته شده است.

این نویسنده همچنین افزود: از آنجایی که برای شرع تولید فصل یک بخش زیادی دکورسازی توسط گروه تولید انجام شده بود، بخش زیادی از دکور این سریال ساخته شده و برای تولید فصل های بعدی دیگر نیازی به هزینه در این باره نیست.

این نویسنده درباره پرش زمانی در قصه این سریال نیز گفت: از اول بنا داشتیم پرش زمانی در فصل دو داشته باشیم و از آنجایی که بچه ها هم بزرگ شدند باید فاصله زمانی چهار ساله ای داشته باشیم و همچنین قصه ها باید از فضای نوجوان درآمده و جدی تر شود.

امیرجهانی با بیان فضای جدیدی در قصه فصل دو نیز افزود: دغدغه های کاراکترها جدی تر می شود و در عین اینکه فضا کمدی است به فضای انقلاب نزدیک می شویم. در این قصه کمال تحت تاثیر معلمی قرار می گیرد که اهل مطالعه است و از آن طریق رشد می کند، اما وارد مبارزه های انقلابی نمی شود. رشد کمال توسط معلمی اتفاق می افتد و باید معلم جدیدی را وارد قصه کنیم.

این نویسنده همچنین ادامه داد: قصه های این فصل خانواده محور هستند و بیشتر حول ارتباط میان خانواده ها است.

تصویربرداری این فصل مثل فصل قبلی در شهرک سینمایی غزالی مقابل دوربین می‌رود و گروه تولید از نظر لباس و لوکیشن تامین هستند. همچنین بازیگران این فصل از بازیگران فصل‌های قبلی هستند و تغییری در ترکیب بازیگران اعمال نخواهد شد.

فصل نخست سریال « حکایت‌های کمال » در ۳۱ قسمت توسط سیما فیلم تهیه و از شبکه دو سیما پخش شد.

محمود پاک نیت ، شهره لرستانی، حمید ابراهیمی، محمدرضا شیرخانلو، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلورنظری، بیتا خردمند، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبرسنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات از بازیگران این سریال بودند.

این سریال روایتی از دهه ۴۰ است و اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است.صلح میرزایی تاکنون سریال‌های «پنجره»، «رخصت» و «دختری به نام آهو» را برای تلویزیون ساخته است. سریال «هست و نیست» جدیدترین سریال محسن شایانفر در حوزه تهیه‌کنندگی هم زمستان گذشته به کارگردانی حسین سهیلی زاده از شبکه دو پخش شد.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسندگان: نسیم عرب امیری، آزاده محسنی، کریم خودسیانی، سید حسین امیرجهانی، دستیار تهیه:علی اصغررضایی، مدیر تصویربرداری:ناصرمحمودکلایه، تصویربردار:ناصربیک زاده، صدابردار:وحیدسلطانی، طراح هنری: غفار رضایی، طراح صحنه: فرهادعزیزی فرد، طراح لباس: مهناز نوروزی، طراح گریم:بابک شعاعی، آهنگساز: فردین خلعتبری، صداگذاری و میکس: محمود موسوی نژاد، جلوه های ویژه: حمیدرسولیان، طراح بدلکاری: علیرضافتحی، دستیار کارگردان: امیر سلیم خانی، مدیر تولید: سعیدکنگاورنظری، برنامه ریز: حامدصلح میرزایی، تدوین: شادی شایانفر، امورمالی: ابراهیم تفرشی،منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیرتدارکات: مهدی آقامحمدی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: فرامرز بیات و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=39136
  • 18 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.