تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم چالش‌های صادرات گاز ایران به پاکستان نقش مشارکت‌های مردمی در جهش تولید پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای پروژه‌های پایتخت ایجاد سازمان گردشگری شهر تهران در اولویت شورا کاهش شفافیت با ارز نیمایی در بازار فولاد ضرورت ساماندهی کارکنان شرکت‌ها و ادارات افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان برنامه شرکت متروی تهران برای خط ۷ در سال جاری اوتیسم بیماری بدون درمان

8

بیانیه نماینده مردم بهبهان در خصوص حوادث اخیر

  • کد خبر : 38510
  • 31 تیر 1399 - 13:55
بیانیه نماینده مردم بهبهان در خصوص حوادث اخیر
نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی به دنبال حوادث اخیر در شهرستان بهبهان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، محمد طلا مظلومی، نماینده مردم بهبهان و آغاجاری و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پی حوادث اخیر در شهرستان بهبهان در بیانیه‌ای تاکید کرد که خواب و خیال دشمنان داخلی و خارجی آشفته و تعبیرناشدنی است.

 متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فتنه ها را باید با روشنگری خاموش کرد، هر جا روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می شود؛ مقام معظم رهبری ( دامت ظله العالی )

باسلام خدمت مردم شریف ، ولایت مدار و شهید پرور بهبهان

بی شک ما میراث دار آرمانهای بلند انقلاب اسلامی طی ۴۰ ساله گذشته بوده و هستیم و میثاق ما با امام ( ره )، مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام ابدی خواهد بود.

دشمنان داخلی و خارجی بدانند که این عهد نامه ناگسستنی است و خواب و خیال آنان آشفته و تعبیر ناشدنی است.

طی چند روز گذشته حوادثی ناگوار توسط عده‌ای قلیل از افراد فریب خورده، شهرستان بهبهان سرخط خبرهای بوق های تبلیغاتی دشمنان در داخل و خارج بخصوص در فضای مجازی قرار گرفت و دلسوزان نظام را عمیقاَ متاثر کرد.

بهبهان با بصیرت هرچند برای تحقق مطالبات اقتصادی و معیشتی خود خواستار توجه جدی دولتمردان هستند اما راه اعلام انتقاد و گلایه خود از شرایط اقتصادی و معیشتی را آشوبگری و نا امنی در خیابان نمی دانند و لذا به هیچ وجه اجازه نمی دهند اینان به جای مردم بهبهان مظلوم اما مقتدر تصمیم گیری کند.

حقیقتاَ، حرکت‌های تخریبی و آشوبگری عده‌ای فریب خورده در سطح شهر و دادن شعارهای هنجار شکن  موجب نگرانی قاطبه مردم و دوستداران امنیت و اقتدار بهبهان شد.

اینجانب بعنوان نماینده مردم بصیر و ولایت مدار بهبهان در مجلس شورای اسلامی، ۹ دی گونه تنفر و انزجار خویش را از این حرکت‌های امنیت‌سوز که طعم تلخ آن را در حوادث آبان ماه سال گذشته همگان احساس کردند ابراز داشته و مصرانه از مراجع انتظامی و امنیتی شهرستان  می‌خواهم که با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و تمهیدات خاص اجازه بروز و ظهور این قبیل وقایع را ندهند چرا که امنیت روحی و آسایش مردم اصلی خدشه ناپذیر است.

در ادامه ذکر چند نکته را ضروری می دانم.

۱- با توجه به شرایط خاص کشور ( تلاش همه جانبه دشمنان به منظور فتنه انگیزی و جدا کردن مردم از نظام، خصوصاَ  از طریق فضای مجازی و نیز تلاش تفاله های گروهک نفاق به منظور موج سواری در این قبیل حوادث ) و تمرکز ویژه متولیان امر بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا ، مردم حوزه انتخابیه ام را به هوشیاری، آرامش، وحدت و هم افزایی و نیز مراعات کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد کرونا دعوت می نمایم  به حول و قوه الهی از این شرایط با سربلندی عبور خواهیم کرد.

۲- فریب خوردگان حادثه چند شب گذشته را به عبرت گیری از حادثه آبان ماه سال گذشته دعوت نموده و آنان را به پیوستن به صفوف مردم در جهت پیشرفت و آبادانی شهر توصیه می نمایم .

۳- از تمامی مسئولین (استاندار محترم ، امام جمعه محترم ، فرماندار محترم و رئیس و اعضای شورای تامین استان و شهرستان ، سیستم قضایی و نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی(سپاه – بسیج – ناجا واداره اطلاعات شهرستان ) وشورای شهر و شهرداری و سایرادارات شهرستان ) که با حمایت و اقتدار ستودنی نظم و امنیت را درشهرستان برقرار نموده اند ،کمال تقدیر و تشکر می نمایم .

از مسئولان محترم قضایی ، امنیتی و انتظامی شهرستان خاضعانه تقاضامندم، ضمن تسریع در رسیدگی به پرونده متهمین دستگیر شده و عوامل اصلی این فتنه انگیزی و ملحوظ کردن رأفت اسلامی برای فریب خوردگان این حادثه تأسف بار،مساعدت های قانونی و مقتضی را مد نظر قرار دهند. ضمناَ درصورت اثبات بیگناهی برخی از دستگیر شدگان سریعاَ نسبت به آزادی آنان اقدام لازم بعمل آید.

۴- استاندار محترم و فرماندار محترم را به حل مشکلات عدیده مردم در ابعاد اقتصادی و معیشتی خصوصاَ موضوع اشتغال جوانان توصیه می نمایم.

۵- با روحیه انقلابی و جهادی قطعاَ مشکلات پیش رو قابل حل خواهد بود و این حقیربه عنوان نماینده و خادم مردم انقلابی و همیشه در صحنه بهبهان از همه ظرفیت های حوزه تقنینی برای اعتلای پیشرفت حوزه انتخابیه ام استفاده خواهم کرد.

۶- از حضور حماسی و پرشور مردم ولایت مدار و بصیر شهرستان بهبهان بخصوص خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در تجمع مردمی مطالبه گری تشکر و سپاس ویژه خود را ابراز نموده و امید است به لطف خداوند متعال بزودی شاهد رفع مشکلات کشور عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=38510
  • 59 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.