تاریخ : چهارشنبه, ۱۰ آذر , ۱۴۰۰ : 26 ربيع ثاني 1443 Wednesday, 1 December , 2021

اخبار داغ

اقدامات بیمه رازی در توسعه بیمه بسیار تاثیرگذار است افزایش نسبی قیمت سکه/نرخ ارز، طلا و سکه در ۱۰ آذر ۱۴۰۰ عرضه شکر، روغن و برنج از طریق «سامانه بازرگام»/عرضه اینترنتی برخی اقلام لبنی از هفته آینده تشریح جزئیات کشف انواع قاچاق در کشور علائم «اومیکرون» سویه جدید کرونا مجلس همیشه همراه، همکار و یاور دولت هست ۶۰درصد تصویربرداری سریال «نوار زرد ۲» انجام شده پرسپولیس ۵۰ میلیون ریال جریمه شد بازیگر و بدلکار مشهور هالیوود درگذشت غایب پرسپولیس در دربی کیست؟ حضور فیلم سینمایی «پدران» در جشنواره گوا کلاهبرداری با شگرد برنده شدن در مسابفه رادیویی نرخ جدید ۱۲ قلم محصولاتی پرمصرف کاهش قیمت داشته آنچه که باید از سنگ کلیه بدانید/کم تحرکی یکی از عوامل سنگ کلیه پل تقاطع غیرهمسطح شهید باقری- فرجام برطرف‌کننده گره‌های ترافیکی عمده تمرکز نشست مجلس و دولت مسائل اقتصادی و معیشتی مردم آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی ایستگاه توحید وضعیت نابسامان ترافیک درب ورودی بازار گل و گیاه شهیدمحلاتی معیاری جز اجرای قانون برای عدالت نداریم/بودجه ۱۴۰۱ با کمترین نقص تقدیم مجلس می‌شود انتصابات جدید معاونت حمل ونقل شهرداری تهران

10

پروژه بهسازی و مرمت آسفالت مسیر خط ۱۰ بی آر تی

  • کد خبر : 38354
  • 29 تیر 1399 - 20:52
پروژه بهسازی و مرمت آسفالت مسیر خط ۱۰ بی آر تی
معاون شهردار منطقه5 بیان کرد: با توجه به اهمیت استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی در جلب رضایت شهروندان، پروژه بهسازی و مرمت آسفالت مسیر خط 10 بی آر تی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۵،گفت: با توجه به اهمیت استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی در جلب رضایت شهروندان و همچنین تسهیل در جابجایی مسافران، پروژه بهسازی و مرمت آسفالت مسیر خط ۱۰ بی آر تی در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا غفارخانی افزود: این مسیر با مسافتی بالغ بر ۱۳ کلیومتر، در بزرگراه اشرفی اصفهانی و حد فاصل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تا پارک سوارآزادی قرار دارد.

او اظهار داشت : با بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته، میزان۴۵ هزار متر مربع حجم خرابی ناشی از موج‌زدگی ، ترک‌های پوست پوست ماری ، و چاله‌های ایجاد شده در این مسیر برآورد شده است که این امر سبب کندی در حرکت و تحمیل هزینه‌های گزاف برای اتوبوس‌های درون شهری می شود.

غفارخانی گفت: از خرداد ماه۱۳۹۹ تاکنون با توزیع یک هزار و۷۰۰ تن آسفالت، بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع از مسیر بهسازی شده است و مرمت مابقی مسیر خط بی آر تی در دستور کار قرار دارد .

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۵، به استفاده از تکنولوژی‌های نوین در بهسازی این معبر اشاره کرد و گفت: برای آسفالت این مسیر از قیر پلیمری استفاده شده است که در برابر تغییر شکل و حرکت مقاوم است و چسبندگی بیشتر نسبت به آسفالت معمولی دارد.
غفارخانی ابراز امیدواری کرد که تداوم این حرکت گامی موثر در رسیدن به شهری پایدار و زیست پذیر با استفاده همگانی از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شهروندان باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://ofoghtehran.ir/?p=38354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی