تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران

5

قرارداد شهرداری با شرکت بیدود حمایتی است!!!

  • کد خبر : 37840
  • 22 تیر 1399 - 9:56
قرارداد شهرداری با شرکت بیدود حمایتی است!!!
با اعلام مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران،قرارداد شهرداری با شرکت بیدود در حال حاضر حمایتی است تا جایی که اجازه داده شده تبلیغات روی بدنه دوچرخه و در ایستگاه‌ها توسط شرکت بیدود انجام شود.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، یعقوب آزاده‌دل، مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران، درباره قرارداد شهرداری با شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود،بیان کرد: قراردادی که شهرداری با این شرکت داشته تنهاحمایتی است و هزینه زیادی برای شهرداری تهران ندارد.

وی ادامه داد: شرکت دوچرخه‌های اشتراکی به صورت کامل خصوصی است و شهرداری متولی آن نیست،‌ در گذشته شهرداری تهران خانه‌های دوچرخه را افتتاح کرده بود که این مسئله سالانه ۷ تا ۸ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشت به گونه ای که باید این مبلغ برای پیمانکار خانه‌های دوچرخه واریز می‌شد.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران تصریح کرد: قرارداد شهرداری با شرکت بیدود در حال حاضر حمایتی است تا جایی که اجازه داده شده تبلیغات روی بدنه دوچرخه و در ایستگاه‌ها توسط شرکت بیدود انجام شود.

آزاده‌دل تصریح کرد:‌در حال حاضر به علت شرایط کرونا استفاده از دوچرخه در پایتخت افزایش یافته اما متأسفانه برخی در فضای مجازی، اقدامات شهرداری در حوزه توسعه دوچرخه را منکوب می‌کنند در شرایطی که به نظرم باید از گروه‌های استارتاپی که تکنولوژی را مورد استفاده قرار می‌دهند حمایت کرد.

وی تاکید کرد: شرکت بیدود در حال حاضر ۲ هزار دوچرخه در سطح شهر دارد و در صورت عدم حمایت‌های لازم، این شرکت از چرخه فعالیت خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=37840
  • 18 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.