محمد نشاط تهیه کننده سینما آخرین وضعیت اکران«بهت» را تشریح کرد

به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، محمد نشاط تهیه کننده سینما ؛درباره آخرین وضعیت اکران «بُهت» گفت:در تلاش بودیم که زمان مناسبی این فیلم را اکران کنیم که احتمالا بزودی نمایش آن آغاز می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات اکران به ویژه برای فیلم‌های اجتماعی بیان کرد: شلوغی صف اکران در نیمه دوم سال باعث ایجاد مشکل برای نمایش فیلم‌های اجتماعی شده که کار فیلمساز را برای تولید و نمایش این نوع از فیلمسازی دشوار کرده است اما امیدوارم ختم به خیر شود.

نشاط ادامه داد: البته سالهاست با وضعیت شلوغی اکران در نیمه دوم سال، دست و پنجه نرم می‌کنیم مقوله‌ای که باید راه حلی برای رفع مشکلات آن پیدا کرد.

گفتنی است؛ «بُهت» با فیلمنامه‌ای از عباس رافعی و با موضوع اجتماعی ساخته شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زوجی از قشر متوسط ایران، پس از ۲۰ سال فراق اکنون که یکدیگر را پیدا کرده اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر دو خانواده است.

مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی، محمدرضا رهبری و … از بازیگران این فیلم هستند.

عوامل و دست اندرکاران بهت عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: عباس رافعی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر تولید: امیر نشاط، صدابردار: بابک اردلان، طراح صحنه: محمدرضا میرزا محمدی،

طراح لباس: رعنا امینی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، تدوین: مستانه مهاجر، آهنگساز: فردین خلعتبری، صداگذار: علی ابوالصدق، برنامه ریز: مجید کرباسیان، دستیار اول کارگردان: علی نشاط،دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت خواه، عکاس: مجید خمسه، منشی صحنه: آزاده مسیح زاده.