تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

4

همراهی بیش از ۷۰ هزار نفر با کانال بانک ملی ایران در بله

  • کد خبر : 35757
  • 24 خرداد 1399 - 17:39
همراهی بیش از ۷۰ هزار نفر با کانال بانک ملی ایران در بله
تعداد کاربران کانال بانک ملی ایران در پیام رسان«بله» از 70 هزار نفر عبور کرد.

 به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، کانال بانک ملی ایران در پیام رسان «بله» با محتوای بانکی و در دسته بندی های مختلف از سه سال گذشته تاکنون با هدف افزایش رضایت کاربران، ارایه مطالب مفید و کاربردی و کمک به ارتقای سواد بانکی مخاطبان فعال می باشد.

کاربران با عضویت در این کانال به آدرس (bankmelli1307 ) می توانند به راحتی از آخرین اطلاعات و اخبار بانکی، معرفی خدمات ، اطلاعیه ها و هشدارهای مهم آگاهی یابند.
گفتنی است بر اساس نظرسنجی که در نوروز ۹۹ از کاربران این کانال انجام شد و بالغ بر چهار هزار نفر در آن شرکت کردند؛ بالغ بر ۹۰ درصد از مطالب و محتواهای تولیدی و مناسب بودن نوشتار و تعداد پست ها ابراز رضایت کردند .

روابط عمومی بانک ملی ایران با هدف آموزش مفاهیم و خدمات بانکی برنامه هایی در راستای توسعه این بستر اطلاع رسانی داشته و به زودی مسابقاتی نیز طراحی و اجرا خواهد شد تا مشتریان با انگیزه بیشتری از محتواهای آموزشی و خدماتی استفاده نمایند.

شایان ذکر است بستر این کانال اطلاع رسانی بانک ملی ایران پیام رسان «بله» می باشد که به عنوان یک اپلیکیشن و پیام‌رسان ارتباطی و بانکی کشور علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام‌رسان از جمله گفت‌وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و … را داراست و علاقمندان استفاده از این خدمات می توانند با دریافت پیام رسان «بله» علاوه بر استفاده از این خدمات با عضویت در کانال های مختلف اطلاع رسانی از جمله کانال بانک ملی ایران نیازهای دریافت اطلاعات خود را تامین نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=35757
  • 33 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.