تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳ فعالیت شبانه‌روزی خطوط بی‌آرتی پایتخت ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی پایتخت جزئیات افزایش وام ودیعه مسکن مخصوص کارگران رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس افزایش ۳۰ میلیون لیتری تولید بنزین و نفت‌گاز تا پایان ۱۴۰۵ درمان اضطراب عامل کاهش خطرات قلبی شایع‌ترین علائم حمله قلبی ضرورت رفع موانع حضور مردم در فعالیت‌های اقتصادی تاکید بر تصویب طرح ساماندهی نیروهای قراردادی و شرکتی افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران گروه‌های مشمول بلیت رایگان و نیم‌بها موزه‌ها طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود تمرین پرسپولیسی‌ها باز هم بدون سرمربی مضرات نوشیدن آب یخ در افطار جزئیات آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک نفت و گاز عامل اصلی رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۲ رُشد تولید فولاد خام ایران سوخت جایگزین راه حلی برای کاهش مصرف بنزین اجاره خانه‌های اشتراکی در تهران جزئیات طرح تشدید مجازات همکاری با کشورهای متخاصم سودجویی از رقابت در فروش نفت ایران بارش باران و وزش باد شدید در تهران استقبال ورود گردشگران از در کوچه تکیه دولت ممنوعیت اتراق در بوستان‌ها به دلیل هشدار هواشناسی

7

۳ سریال جدید روی آنتن تلویزیون/ بازگشت کامبیزدیرباز با «شرایط خاص»

  • کد خبر : 3340
  • 22 مهر 1397 - 23:15
۳ سریال جدید روی آنتن تلویزیون/ بازگشت کامبیزدیرباز با «شرایط خاص»

«آسمان هوای باران دارد» در شبکه یک، «شرایط خاص» در شبکه سه و «لاک قرمز» در شبکه پنج از سریال های جدید سیما هستند. به گزارش سرویس فرهنگ و هنری افق تهران، مخاطبان تلویزیون در فصل پاییز با سه مجموعه تلویزیونی جدید همراه خواهند شد. «آسمان هوای باران دارد» سریال ۳۰ قسمتی و مدرسه‌محور «آسمان […]

https://ofoghtehran.ir

«آسمان هوای باران دارد» در شبکه یک، «شرایط خاص» در شبکه سه و «لاک قرمز» در شبکه پنج از سریال های جدید سیما هستند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنری افق تهران، مخاطبان تلویزیون در فصل پاییز با سه مجموعه تلویزیونی جدید همراه خواهند شد.

«آسمان هوای باران دارد»

سریال ۳۰ قسمتی و مدرسه‌محور «آسمان هوای باران دارد» درجدول تولید و پخش شبکه یک سیما قرار گرفت.

این سریال، قصه خانواده‌ای را روایت می‌کند که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکتری راهی تهران می‌شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های این سریال قرار می گیرد. سریال «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در حال تولید است و به زودی از این شبکه روی آنتن می‌رود.

مرجانه گلچین، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا کوثری از جمله بازیگران این سریال هستند، عوامل تولید این سریال عبارتند از کارگردان: شهرام شاه‌حسینی، نویسنده: احمد رفیع‌زاده، مدیرتولید: مریم فاطمی، مدیر برنامه‌ریزی: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس: نازنین توسلی، مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی، طراح گریم: میشا جودت.

«شرایط خاص» به شبکه سه می آید

با پایان یافتن ماه صفر، سریال طنز «شرایط خاص» از شبکه سه سیما پخش خواهد شد، «شرایط خاص» سریال تلویزیونی‌ طنز به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی سید مرتضی فاطمی است که تولید آن با نام اولیه «کلاف‌های رنگی» کلید زده شد.

این سریال طنز با بازی کامبیز دیرباز و بهرام افشاری در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید و برای پخش در شب‌های پاییز وزمستان ۹۷ آماده شده است. «شرایط خاص» یک کمدی موقعیت است که بخشی از این موقعیت با جابه‌جایی شخصیت در طول داستان رخ می‌دهد. این سریال نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌شود. «شرایط خاص» دارای خمیرمایه طنز است و مبنای کمدی داستان بیشتر بر طنز موقعیت استوار است تا طنز کلامی، بر همین اساس مخاطب با دیدن آن حال خوبی پیدا می‌کند.

سریال «شرایط خاص» حدود ۵۰ لوکیشن دارد و عوامل آن حتی در ایام نوروز ۹۷ هم مشغول کار بودند.

کامبیز دیرباز، پروانه معصومی، بهرام افشاری، نادر سلیمانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت و شهره سلطانی از بازیگران این سریال هستند.

تولید سریالی «لاک قرمز»

سریال «لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای شبکه پنج سیما تولید می‌شود، این سریال که در ادامه نسخه سینمایی این اثر ساخته می‌شود و نقش اصلی آن را دختر خانواده بازی می‌کند که بعد از فروپاشی خانواده‌اش سعی دارد تا آن‌ها را دور هم جمع کند و در آخر خود یکی از کارآفرینان برتر کشور می‌شود. «لاک قرمز» مضمونی اجتماعی دارد و درباره خانواده، ارتباط والدین با فرزندان و مشکلات جامعه است.

قصه سریال «لاک قرمز» با سینمایی آن متفاوت است و موضوع قاچاق کالا در آن پررنگ‌تر است. محتوای اصلی قصه، ضررهایقاچاق کالا و تأثیر مخرب آن روی خانواده‌هاست و تلاش یک انسان برای امرار معاش و نجات زندگی خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد.

 

انتهای پیام/

افکارنیوز

 

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=3340
  • 20 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.