به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، غلامحسین محمدی، رئیس مرکز اطلاعرسانی شهرداری در نشست خبری خود بیان کرد: روابط عمومی شهرداری تهران به دلیل ذی نفعان مختلف خود در موضوعات مختلفی باید اظهار نظر کند بنابراین حضور بیشتری در رسانه دارد و تلاش میکند در زمینه اطلاعرسانی گامهای موثرتری بردارد، با توجه به وضعیت شهر تهران و کاهش منابع درآمدی باید ریلگذاری جدیدی در زمینه روابط عمومی انجام شود.
مشاور شهردار تهران اضافه کرد: تلاش ما در این دوره این بوده که با نهادهایی مثل بنیاد مستضعفان، بسیج، سپاه، دولت، بهزیستی، کمیته امداد و هر نهادی که میتوانند برای تهران انجام دهند مشارکت کرده و از آن ها در اداره شهر کمک بگیریم.
غلامحسین محمدی تاکید کرد: شهردار تهران در زمینه دیپلماسی، تلاش کرده است تا نوع نگاه غربیها را به تهران و در ابعاد بزرگتر به ایران تغییر دهیم و دیدید که امروز غربیها چه اظهار نظری انجام میدهند اگرچه ما هیچ زمان نظر غربیها برایمان مطرح نبوده و تلاش کردیم در چارچوب عقاید و ایدئولوژی جمهوری اسلامی گام برداریم.
وی تصریح کرد: رسانه ها در مدیریت شهری همکار ما هستند و تلاش شهردار بر این بوده تا تا از هیچ رسانه ای شکایت نشود و امروز رسانه ها موئتلف ما هستند و این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.
محمدی خاطر نشان کرد: با تدوین و تصویب طرح راه اندازی مدیا سنتر شهر تهران، این مدیا سنتر امسال در بوستان گفت و گو احداث و بهره برداری خواهد شد و تلاش میکند گام جدی در تولید محتوا برداشته شود.
وی ضمن اشاره به اجرای جشنواره خشت طلایی ادامه داد: در آبان ماه امسال این جشنواره برگزار میشود و نکته جالب این است که بخش جدیدی به نام کرونا نیز در این جشنواره قرار داده شده است.
مشاور شهردار تهران در ارتباط با جشنواره رسانه های شهری نیز تصریح کرد: زمان جشنواره به علت کرونا کمی تغییر پیدا کرده و علاقه مندان تا ده خرداد فرصت دارند مطالب و محتوای خود را به جشنواره ارسال کنند.
انتهای پیام/