به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، علیرضاقنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در پاسخ به انتقادات برخی از رانندگان تاکسی پیرامون عدم دریافت اقلام بهداشتی بیان کرد: ناوگان تاکسیرانی در برخی قسمتها به خصوص در توزیع اقلام بهداشتی ضعف داشت، اما این نکته را در نظر بگیریم که بیشترین ضعفها به ماههای اسفند و فروردین مربوط میشد.
مدیرعامل سازمان تاکسی رانی تهران بیان کرد: با تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز، ۱۰ هزار جفت دستکش، ۱۰ هزار ماسک و ۳۲ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در بین رانندگان ناوگان تاکسیرانی توزیع شد.
قنادان تأکید کرد: با توجه به این که رانندگان تاکسی جا و مکان مشخصی ندارند، تدابیری اتخاذ شد تا رانندگان تاکسی بتوانند در سایت سازمان تاکسیرانی ثبت نام کنند و ماموران توزیع اقلام بهداشتی در ۴ نقطه از شهر تهران (شمال، جنوب، شرق و غرب) به توزیع محفظه جدا کننده صندلی راننده و اقلام بهداشتی بپردازند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت باشگاه رفاه تاکسیرانان اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، تسهیلاتی که در بخش سفر و گردشگری در اختیار رانندگان قرار میگرفت لغو شد، اما خدماتی مثل توزیع لاستیک در میان رانندگان همچنان استمرار دارد.
قنادان در ارتباط با آخرین وضعیت اعمال نرخ کرایه سال ۹۹ ناوگان تاکسیرانی نیز بیان کرد: تاکنون هیچ ابلاغیهای از سوی شهرداری تهران پیرامون اعمال نرخ کرایه سال ۹۹ به سازمان تاکسیرانی صورت نگرفته است، اما به نظر میرسد شهرداری تهران توافقات مربوط به اعمال نرخ کرایه به صورت کلی را با ستاد مقابله با کرونا انجام داده است.
انتهای پیام/