وی در ادامه افزود: فروشگاه‌های زنجیره ای در کنار شبکه‌های خرده‌فروشی، در زمان های مختلف و به خصوص در مواقع بحرانی مانند کرونا نقش‌ خود را به خوبی ایفا کردند و در مجموع، تمام مدل‌های تنظیم بازار به عنوان حلقه‌های مکمل یکدیگر موفق شدند در برابر فشار انبوه تقاضا مقاومت و تاب‌آوری کنند.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: علاوه سیاست‌های مدون در زمینه تأمین و توزیع در بازار، فروش‌های اینترنتی و مجازی نیز توانست علاوه بر اجرای تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا و تشویق مردم به ماندن در خانه موجب شد مردم به سهولت مایحتاج خود را تأمین کنند و این بحران را پست سر بگذاریم.

وی خاطر نشان کرد: مباحث ستاد تنظیم بازار صرفاً اقتصادی نیست بلکه امنیت ملی کشور امروز به امنیت غذایی وابسته است، تنظیم بازار با مشارکت و همکاری تمام  دستگاه‌های اجرایی محقق شده و بدون همراهی ملی بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، دادستانی کل کشور، وزارت جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، وزارتخانه‌های راه، بهداشت و گمرک نمی توانیم در مسیر تنظیم بازار حرکت کنیم.

انتهای پیام/