تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

5

“نیمار بازی” امباپه برای رئالی شدن!

  • کد خبر : 27833
  • 14 اسفند 1398 - 23:45

شرایط برای کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی در پاریس چندان مساعد نبوده و این بهترین خبر برای رئال مادرید است. درخشش فوق العاده کیلیان امباپه در لباس موناکو در سن ۱۷ سالگی باعث شد تیم های بزرگی برای خرید این بازیکن دست به کار شوند و اگرچه رئال مادرید برای جذب او به توافق رسیده بود، […]

شرایط برای کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی در پاریس چندان مساعد نبوده و این بهترین خبر برای رئال مادرید است.

درخشش فوق العاده کیلیان امباپه در لباس موناکو در سن ۱۷ سالگی باعث شد تیم های بزرگی برای خرید این بازیکن دست به کار شوند و اگرچه رئال مادرید برای جذب او به توافق رسیده بود، اما در نهایت این پاری سن ژرمن بود که با پرداخت ۱۸۰ میلیون یورو موفق به جذب این ستاره خوش آتیه شد.

رفتار خوب و البته توانایی های فوق العاده کیلیان امباپه باعث شد او خیلی زود تبدیل به بازیکنی محبوب در فرانسه شود و موفقیت در گلزنی در فینال جام جهانی او را تبدیل به بت فوتبال‌دوستان فرانسوی کرد، اما این روند به وضوح در یک سال اخیر تغییر یافته است.

درگیری های متعدد با توماس توخل بعد از تعویض شدن و نشان دادن رفتارهایی جنجالی، باعث کاهش محبوبیت کیلیان امباپه شده و بسیاری معتقدند با ادامه این روند آینده درخشانی در انتظار او نخواهد بود. او در جریان دیدار این هفته پاری سن ژرمن مقابل بوردو و در حالیکه موقعیت خوبی داشت، با یک ضربه رابونا از پشت محوطه تصمیم به باز کردن دروازه بوردو گرفت که این اتفاق رخ نداد. این حرکت کیلیان امباپه به شدت در فرانسه مورد انتقاد قرار گرفته و بی احترامی و تحقیر حریف توصیف شده است.

نشریه اکیپ امروز با تیتر “نقطه بحرانی” مدعی شد شرایط برای کیلیان امباپه در پاریس چندان مساعد نیست. او در همین دیدار با ادینسون کاوانی، ستاره اوروگوئه ای پی اس جی سر پاس ندادن درگیری لفظی پیدا کرد و به نظر می رسد رابطه خوبی بین او و برخی بازیکنان و همچنین توماس توخل وجود ندارد. حذف احتمالی در مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان شرایط را در رختکن این باشگاه برای کیلیان امباپه و دیگر ستاره ها دشوار خواهد ساخت.

این بهترین خبر ممکن برای رئال مادرید و زین الدین زیدان خواهد بود. بر کسی پوشیده نیست که کهکشانی ها علاقه زیادی به خرید کیلیان امباپه دارند و در سال های آتی این بازیکن هدف اول رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات خواهد بود. قرارداد ستاره جوان فرانسوی دو سال دیگر به اتمام می رسد و اگر پاری سن ژرمن قادر به توافق با او برای تمدید نباشد، چاره ای جز فروش کیلیان امباپه در تابستان بعدی نخواهد داشت.

در حال حاضر اخبار زیادی در مورد تمایل بارسلونا به جذب نیمار و احتمال بالای نهایی شدن این انتقال در تابستان پیش رو شنیده می شود. با توجه به گذشت سه سال از انتقال نیمار به پاریس، این بازیکن می تواند با استناد به قوانین فیفا حکم جدایی گرفته و دوباره به بارسلونا ملحق شود. رقم خوردن این انتقال شرایط را برای رئال مادرید در مسیر جذب کیلیان امباپه دشوار خواهد ساخت. پاری سن ژرمن به سختی اجازه جدایی دو ستاره تاثیرگذارش را در دو سال متوالی خواهد داد، اما شرایط موید آن است که ادامه ماندن کیلیان امباپه در پاریس چندان میسر نیست.

انتهای پیام/

منبع: ورزش ۳

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=27833
  • 59 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.