اخبار داغ

جمهوری اسلامی با تحقق شعار استقلال و آزادی جلوه ارزشمندی یافته است ارتقا سهم بودجه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران شناسنامه‌دار بساط‌گستران پایتخت ایران سربلند| سرزمین شیران و دلیران + نماهنگ برخورد با بی حجابی، وظیفه همگانی است تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که نوع حکومتش را به رفراندوم گذاشت پیام فراجا به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین صدور بیانیه وزارت کشور برای برخورد با هنجارشکنان حوزه حجاب ابراز نگرانی شورای شهر از اجرای طرح فروش متری مسکن تشریح برنامه‌های شهرداری تهران برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۲ پرداخت حق مسکن ۹۰۰ هزار تومانی کارگران از فروردین ابلاغ بخشنامه افزایش ۲۷درصدی دستمزد ۱۴۰۲ کارگران نمایش نسخ خطی قرآن دوران قاجار در موزه ملی ایران تغییر ساعت بازدید از کاخ گلستان جلوگیری از ابتلا به افسردگی با مصرف کافئین تنفس هوای “قابل قبول” در پایتخت پاسخ AFC به درخواست فدراسیون ایران زمان مناسب نوشیدن شیر

5

افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی است

  • کد خبر : 2637
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۱۴
افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش رضایتمندی و کیفیت خدمات از مهمترین اهداف این سازمان است. به گزارش سزویس امور بیمه افق تهران، به نقل از رسانه سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران درمان سراسر کشور با موضوع تبیین مبانی تغییر رفتار در کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی اظهار داشت: […]

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش رضایتمندی و کیفیت خدمات از مهمترین اهداف این سازمان است.

به گزارش سزویس امور بیمه افق تهران، به نقل از رسانه سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران درمان سراسر کشور با موضوع تبیین مبانی تغییر رفتار در کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی اظهار داشت: ارائه رفتار صحیح و در خور شان به بیمه شدگان، در مراکز درمانی ملکی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه رفتار نامناسب و تاخیر در انجام کارها، دو عامل اصلی نارضایتی بیماران و مراجعان  است، افزود: باید به سمت تغییر رفتارها حرکت کنیم و فرایندهایی که رفتار کارکنان با بیماران را شکل می دهد، تغییر دهیم.

وی به اقدام شایسته مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی برای اجرای طرح خوشرویی در مراکز درمانی آن استان اشاره کرد و گفت: تمامی همکاران سراسر کشور باید از این طرح الگو بگیرند و در این اقدام موثر، مشارکت نمایند.

دکتر درخشان تاکید کرد: در زمینه توانمند شدن کارکنان و رفع مشکلات آنان نهایت تلاش را داریم.

وی تصریح کرد: با رفتار مناسب و درخور شان به بیمه شدگان تامین اجتماعی که مراکز درمانی این سازمان پناهگاهی برای آنان است، رضایت مندی حداکثری را به دست خواهیم آورد.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه گفت: خرسندیم که این مقوله مهم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است و در زمینه ارتباط با مخاطبان و رفتار بهینه، نهایت تلاش  حاصل می شود.

دکتر محمد توانایی با بیان اینکه این موضوع به صورت یک فرهنگ باید نهادینه شود، افزود: زمانی که ببیمار با شرایط درد و رنج بیماری به مراکز درمانی مراجعه می نماید، شرایط مناسبی ندارد از اینرو برخورد صحیح و رسیدگی به این مقوله بسیار حائز اهمیت است.

معاون برنامه ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم نیز در ادامه این جلسه، تصریح کرد: ایجاد رضایتمندی مخاطبان و بیمه شدگان اقدام بزرگی است که باید در جهت آن تلاش مضاعف نماییم.

دکتر سید مجید صادقی راد افزود: رضایتمندی مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی، به عنوان یک شاخص مهم کیفیت مراقبت سلامت محسوب می شود.

رئیس گروه مدیریت بیمارستانی اداره کل درمان مستقیم نیز با بیان اینکه رضایتمندی بیمار با عوامل متعددی مواجه است، گفت:  انتظارات بیمار از خدمات و نگرش او تأثیر زیادی در رضایتمدی دارد. سایر عوامل روانی- اجتماعی نیز در میزان رضایت بیمار مؤثر هستند.

سید مرتضی دادخواه افزود: واکنشی که بیمار به میزان جنبه های مختلف خدماتی که دریافت کرده نشان می دهد را رضایتمندی می گویند و طبق نظرسنجی های انجام شده از مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی، اخلاق و رفتار پزشکان و پرستاران، بیشترین نقش را در رضایتمندی مردم داشته است.

گفتنی است در ادامه این جلسه، مدیران درمان سراسر کشور، به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص این بحث پرداختند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://ofoghtehran.ir/?p=2637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی