مهدی امرالهی، مدیرعامل شرکت خدمات کالای شهروند در گفتگو با خبرنگار سرویس مدیریت شهری افق تهران، درخصوص مسئولیت های اجتماعی این شرکت در دوران مدیریت جدید بیان کرد: شرکت شهروند یک شرکت خدماتی است که رویکرد اصلی خود را خدمت رسانی قرار داده و همواره به دنبال مسئولیت های اجتماعی خود بوده است، برنامهای که در این مقطع زمانی به دنبال آن هستیم قیمت محصولات عرضه شده در فروشگاههای شهروند را در روزهای پایانی سال و نزدیک عید به حداقل خود برسانیم و تخفیفات ویژهای را به مشتریان ارائه دهیم تا تمام اقشار جامعه بتوانند مایحتاج خود را برای ایام نوروزی تهیه کنند، خدمت رسانی به شهروندان از وظایف شهروند است و امیدوارم در ایام منتهی به عید نوروز نیز حاشیه سود خود را به نفع اقشار کم برخوردار کاهش دهیم.
امرالهی درباره گسترش شعب شهروند در کلان شهرهای دیگر نیز بیان کرد: در صورتی که فروشگاه شهروند در شهرهای دیگر نیز گسترش یابد می تواند با سهولت بیشتری مسئولیتهای اجتماعی خود را در سراسر کشور ایفا کند و به بازوی قدرتمندتری برای مدیریت شهری و پایگاه گستردهای برای خدمت رسانی به هموطنان تبدیل شود.
مدیرعامل جدید شرکت شهروند در خصوص ارسال محمولههای کمک شهروند به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیشتر این اقلام موادغذایی و خوراکی، پوشاک، پتو، وسایل گرم کننده و مایحتاج ضروری هستند که با اعلام نظرسنجی که از سوی هلال احمر صورت گرفت، این اقلام به عنوان بیشترین نیاز هموطنان آسیب دیده تهیه و در اختیارشان قرار گرفت.
امرالهی در ادامه بیان کرد: شهروند تابع سیاست های شهرداری و شورای شهر تهران است شهرداری تهران در جریان سیل اخیر سیستان، ۵۰ میلیارد ریال برای کمک به این مناطق اختصاص داد که بخشی از این مبلغ نیز برای کمکرسانی به سیل زدگان در اختیار شرکت شهروند قرار گرفت که این مبلغ برای تامین کالاهای مورد نیاز سیل زدگان هزینه شد.
وی، در خصوص استقبال مردم از کمک های شهروند به مناطق سیل زده بیان کرد: شهروندان و تامین کنندگان استقبال بسیار مناسبی ار این اقدام خدا پسندانه به عمل آوردند، موضوعی که نشان میدهد شهروند با توجه به سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی که دارد میتواند به عنوان یک پایگاه و بازوی خدمت رسان نیز در کشور مطرح شود.
انتهای پیام/