رئیس هیئت مدیره شرکت شهروند از ارسال ۳۰ میلیارد ریال کالا و ملزومات اساسی در قالب ۲۷ کامیونت بار کالا خبر داد که میتواند بخشی از نیازهای سیل زدگان سیستان و بلوچستان را تامین کند.
محمد اسلامی نصب، رئیس هیئت مدیره شرکت شهروند در گفتگو با خبرنگار سرویس مدیریت شهری افق تهران، درخصوص مسئولیت های اجتماعی این شرکت بیان کرد: شرکت شهروند همان طور که از نامش مشخص است از نظر اجتماعی به بدنه مدیریت شهری و شهروندان متصل است که این مسئله ناشی از درک احساس مسئولیت میان مردم به ویژه مشتریان و تامین کنندگانی است که با ارائه کالاها و محصولات به قیمت مناسب و کیفیت بالا در امر خدمت رسانی به شهروندان کمک میکنند.
رئیس هئیت مدیره شهروند در ادامه افزود: ما در مجموعه شهروند پس از سیل اخیر سیستان و بلوچستان توانستیم با برگزاری جلسات مختلف با تامین کنندگان محصولات خود، آنان را مجاب کنیم که شرکت شهروند در خصوص رسالتها و مسئولیت های اجتماعی بنگاههای اقتصادی در قبال هموطنان آسیب دیده، مسئول است خوشبختانه تامین کنندگان با همراهی و درک مناسبی که از وظایف و رسالتهای اجتماعی این مجموعه دارند از کمک رسانی به هموطنان سیل زده استقبال کردند تا جایی که شاهد ۳۰ میلیارد ریال کالا و ملزوماتی در قالب ۲۷ کامیونت بار کالای اساسی هستیم که میتواند بخشی از نیازهای سیل زدگان سیستان و بلوچستان را تامین کند.
اسلامی نصب در خصوص استقبال مردم از کمک های شهروند به مناطق سیل زده بیان کرد: مردم استقبال بسیار خوبی از این رفتار خیرخواهانه داشتند شاید در جریان کمک رسانیها حضور فیزیکی نداشتند ولی کمکهای این مجموعه با مشارکت و حمایت مشتریان، سهامداران و تامین کنندگان جمع آوری شده است که میتوانیم نقش مردم را به وضوح در این اقدام انسان دوستانه مشاهده کنیم.
رئیس هیئت مدیره شهروند در پایان تصریح کرد: انجام مسئولیت های اجتماعی و اقدامات این چنینی از سوی شرکت های اقتصادی نوعی احساس مسئولیت مشترک ایجاد می کند تا شهروندان تصور نکنند صرفا خریدار هستند بلکه میتوانند علاوه بر خرید در اقدامات خداپسندانه نیز شریک باشند.
انتهای پیام/