تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جزئیات طرح یارانه‌ای دولت برای دهک‌های یک تا پنج عبور تولید فولاد ایران از مرز ۳۲ میلیون تن پیش بینی تشدید اوضاع نابسامان یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳ دره خرم‌آباد و روستای بیشه در شرف ثبت جهانی ضرورت ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در شهر تهران بازسازی و بهره برداری از کوشک امیر سلیمانی بررسی دلایل کمبود دارو در مجلس ضرورت جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت پتروشیمی رگبار باران از دوشنبه در تهران اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی از امروز اعلام نرخ جدید بهره بین بانکی افزایش شدید نرخ‌ رهن و اجاره در بازار مسکن در تهران رکورد صادرات نفت به بالاترین میزان ۶ سال اخیر جزئیات مصوبه اصلاح قانون مجازات اسلامی توسعه کمربند سبز تهران در سال جاری غربالگری بیماری SMA از امسال علائم هشداردهنده حمله قلبی تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس محکومیت باشگاه پرسپولیس به نشر اکاذیب انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی

3

دکتر محمدرضا حسین زاده : گوشی های هوشمند نقطه اصلی ارائه خدمات آتی بانک ملی ایران است

  • کد خبر : 25656
  • 03 بهمن 1398 - 19:42

نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی، انفورماتیک و فعالان فضای مجازی بانک ملی ایران با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل این بانک برگزار شد. به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، در این نشست که مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک، حمیدرضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد، […]

https://ofoghtehran.ir

نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی، انفورماتیک و فعالان فضای مجازی بانک ملی ایران با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل این بانک برگزار شد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، در این نشست که مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک، حمیدرضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد، نادر اکبری‌وند رئیس اداره کل روابط عمومی، معاونان و کارشناسان ادارات و شرکت های بانک نیز حضور داشتند، مدیرعامل نقطه اصلی ارائه خدمات بانک را در سال های آتی گوشی‌های هوشمند اعلام کرد و تاکید کرد پذیرفتن تغییر در تمام بخش ها به خصوص مدل ارائه خدمت، اصلی ترین شرط بقای سازمان است و اولین گام ما باید معرفی و فروش محصولات بازاریابی داخلی باشد.

حسین زاده با تاکید بر لزوم تغییرپذیری در دنیای امروز گفت: بانک ملی ایران امروزه در حوزه فناوری اطلاعات و پیشروی در زمینه تکنولوژی وضعیت خوبی دارد و مکمل کننده این شرایط برخورد خوب و روحیه خوب کارکنان در تعامل با مشتریان است.

مدیرعامل بانک ملی ایران رونمایی از سه محصول مهم و اثرگذار در رویداد ملی شو ۳ را موفقیتی در نتیجه تلاش تمام کارکنان بانک برشمرد و گفت: این حرکت شروع شده در بانک، پایانی ندارد و همکاران باید با هدف خلق بهترین تجربه در خدمات مختلف بانکی از صبح امروز آماده ملی شو ۴ باشند.

وی افزود همه پروژه ها در نوع خود بی نظیر و مهم هستند ولی نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که در این پروژه ها و طرح ها اول بودن خیلی مهم است و حتی می توان گفت اول بودن از بهترین بودن هم بهتر است.

مدیرعامل در پایان گفت این دستاوردها نباید به هیچ عنوان ما را مغرور کند و باعث شود که از حرکت بایستیم بلکه نگاه ما باید همواره رو به جلو و به سمت دادن ایده های نو و جدید باشد تا بتوانیم همچنان حرف اول را در حوزه بانک و بانکداری بزنیم.

خاتونی نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت امروزه از اقتصاد دیجیتال به عنوان انقلاب چهارم صنعتی یاد می کنند و ما در این انقلاب نه تنها باید فرآیندها را تغییر بدهیم بلکه باید شیوه کار را نیز تغییر بدهیم و در این راه خلاقیت و نوآوری لازم است.

وی افزود ما باید با مطالعه در جهت به روز کردن اطلاعات خود تلاش کنیم و سعی در ایجاد تغییرات داشته باشیم چرا که تغییر عامل اصلی بقای ما است و اگر فکرمان را تغییر ندهیم قطعا حذف خواهیم شد و به یاد داشته باشیم که این تغییرات باید مستمر و دائمی باشند.

عضو هیات مدیره بانک در پایان گفت باید حرکت ها و گفتمان ها به یک نتیجه برسد و آن نتیجه این باشد که به خیر و صلاح مملکت بینجامد.

اکبری وند نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش همکاران روابط عمومی، پیشتازان و IT در جهت تشویق استفاده از اپلیکیشن ۶۰ اظهار داشت در مدتی کمتر از یک ماه نصب این اپلیکیشن از حدود ۲۰۰ هزار به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار رسیده است و این مهم ممکن نبود مگر با پشتکار و تلاش شبانه روزی همکاران حوزه های مربوطه.

وی در پایان با اشاره به دست آوردها و محصولات جدید بانک ابراز داشت ما متولیان فروش و عرضه درست محصولات در بانک بوده و موظفیم با معرفی محصولات گام های هوشمندانه و علمی در راستای عرضه درست محصولات به جامعه وایجاد فرهنگ استفاده از آن برداریم.

اکبری وند اشاره کرد تمامی زحمات انجام شده در مسیر تولید محصولات با اقدامات بخش های متولی اطلاع رسانی و فروش کامل می شود و کارشناسان حاضر در این جلسه ۳ رکن اصلی کامل کننده چرخه درست محصول هستند.

گفتنی است در این مراسم کارشناسان و مسئولان در سه پنل تخصصی جداگانه به تشریح آخرین دستاوردها و محصولات بانک در بخش های کانون جوانه های روابط عمومی با محصول هپ، آسان پرداخت با محصول نشان و شرکت داده ورزی سداد همراه بام و همچنین چگونگی گسترش استفاده از این محصولات در سطح کشور پرداختند و به سوالات حاضران در زمینه های مربوطه پاسخ گفتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=25656
  • 10 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.