تاریخ : یکشنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۱ : 29 صفر 1444 Sunday, 25 September , 2022
3

تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»

  • کد خبر : 2172
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»

دبیر شورای عالی فضای مجازی از تلاش برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله» خبر داد. به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالحسن فیروزآبادی که در برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان حضور یافته بود، با تاکید بر این که نباید فضای انحصار […]

پیام رسان بله

دبیر شورای عالی فضای مجازی از تلاش برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله» خبر داد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالحسن فیروزآبادی که در برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان حضور یافته بود، با تاکید بر این که نباید فضای انحصار در پیام رسان های داخلی ایجاد شود، گفت: باید در کنار پیام رسان های داخلی دارای مخاطب بالا، چند پیام رسان با کاربردهای خاص نیز وجود داشته باشد.

وی افزود: در مرکز ملی فضای مجازی تلاش بر این است که این کاربردها تعریف و به عنوان مثال خدمات بانکی روی پیام رسان «بله» متمرکز شود.

«بله» یک پیام رسان داخلی با قابلیت انجام عملیات های بانکی مانند خرید شارژ، پرداخت قبض، کارت به کارت و … که با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://ofoghtehran.ir/?p=2172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی