تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

2

انتصاب مدیران سازمان تأمین اجتماعی در فرآیندی شفاف، رقابتی و عادلانه انجام می‌شود

  • کد خبر : 21602
  • 06 آبان 1398 - 18:22

جلسه بررسی پیشرفت طرح شناسایی مدیران آینده با حضور دکتر سالاری برگزار شد، انتصاب مدیران کل و مدیران درمان تأمین اجتماعی استانها، روسای شعب، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تأمین اجتماعی سراسر کشور از مهمترین مسائل این سازمان است. به گزارش سرویس امور بیمه ای افق تهران، انتصاب مدیران توانمند و شایسته برای این مسئولیت‌ها زمینه‌ساز بهبود […]

بیمه تامین اجتماعی

جلسه بررسی پیشرفت طرح شناسایی مدیران آینده با حضور دکتر سالاری برگزار شد، انتصاب مدیران کل و مدیران درمان تأمین اجتماعی استانها، روسای شعب، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تأمین اجتماعی سراسر کشور از مهمترین مسائل این سازمان است.

به گزارش سرویس امور بیمه ای افق تهران، انتصاب مدیران توانمند و شایسته برای این مسئولیت‌ها زمینه‌ساز بهبود و ارتقاء دائمی خدمات تأمین اجتماعی به جامعه تحت پوشش می‌شود.

مدیران کل و روسای مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی از بین کارکنان این سازمان منصوب می‌شوند. نحوه انتخاب این مدیران و فرآیندی که منجر به انتصاب مدیران مذکور می‌شود یکی از مهمترین وظایف مدیریت ارشد سازمان تأمین اجتماعی است و طی ماه‌های اخیر با ابتکار دکتر سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، سازوکار جدیدی برای این امر تدوین شده است.

از بیستم مرداد سال جاری فراخوانی برای تمامی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور صادر شده و از آنان دعوت شد که برای تصدی بیش از ۵۵۰ پست مدیریتی این سازمان داوطلب شوند.

این موضوع مهمترین بحث جلسه امروز دکتر سالاری با تعدادی از مدیران این سازمان به منظور بررسی روند اجرای این برنامه بود، وی در این جلسه تأکید کرد که این موضوع با جدیت در سازمان تأمین اجتماعی دنبال می‌شود و طی روزهای آینده بررسی اولیه شرایط افرادی که در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند تکمیل می‌شود و افرادی که شرایط لازم را داشته باشند برای شرکت در آزمون کتبی دعوت خواهند شد.

سالاری تأکید کرد که این آزمون با همکاری سازمان سنجش برگزار و شرایط شرکت در آزمون و بررسی دقیق صلاحیت و شایستگی همکاران متقاضی تصدی مشاغل مدیریتی تا حد امکان تسهیل می‌شود. او تأکید کرد که هوش اجتماعی و هوش تحصیلی افراد اهمیت بیشتری نسبت به مدرک تحصیلی و سوابق خدمتی آنان خواهد داشت و تمام اقدامات لازم برای ارزیابی عادلانه شرایط همکاران و انتخاب شایسته‌ترین افراد برای مدیریت واحدهای خدمت رسانی سازمان انجام می‌شود.

قائم موهبتی، معاون امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه استقبال کارکنان از طرح را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به منظور موفقیت بیشتر این برنامه از تجربه قبلی سازمان و همچنین از تجربیات سایر سازمان‌ها استفاده شده است و تلاش شده است که فرآیندی کارآمد و شفاف به منظور انتخاب بهترین کارکنان سازمان برای تصدی ۱۱ پست مدیریتی در هر استان استفاده شود.

هادی زبده‌شیرکوهی، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی، نیز در این جلسه از تکمیل بررسی‌های اولیه وضعیت افراد متقاضی طی ۲۰ روز آینده خبر داد و افزود: تا زمان تکمیل این بررسی‌ها مقدمات مربوط به برگزاری آزمون در حال انجام است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد انتصاب اولین مدیران سازمان براساس سازوکار جدید باشیم.

دکتر سالاری در پایان جلسه تأکید کرد که باید این پیام را به همکاران سازمان تأمین اجتماعی بدهیم که در بررسی و شناسایی همکاران توانمند و انتصاب افراد شایسته برای مدیریت واحدهای بیمه‌ای و درمانی بسیار جدی هستیم.

او تصریح کرد که به زمان‌بندی اجرای این برنامه نیز پایبند خواهد بود و در آینده نزدیک آزمون کتبی و مصاحبه‌های تخصصی برای شناسایی مدیران برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی انتصاب پزشکان برای مدیریت مراکز درمانی را نیز غیرضروری دانست و گفت: شرایط همکاران متقاضی برای تصدی مشاغل مدیریتی در بخش درمان به صورت عادلانه بررسی می‌شود و در صورتی که افراد دارای مدارک تحصیلی غیرپزشکی دارای شرایط مناسب‌تری باشند بدون تردید برای مدیریت مراکز درمانی منصوب می‌شوند.

دکتر سالاری گفت: پس از برگزاری آزمون در این مرحله که در آینده نزدیک انجام می‌شود؛ سامانه شناسایی مدیران باردیگر فعال خواهد شد و انتظار می‌روند که با افزایش اعتماد همکاران و کسب تجربه جدید در این زمینه، شاهد استقبال بیشتری از سوی همکاران در مرحله بعد باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=21602
  • 9 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.