به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی اظهار داشت: یک پدر بی رحمی در مشهد که فرزند ۱۲ ساله خود را به مورد شکنجه و آزار شدید قرار داده بود تحویل دادگاه شد.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی مشهد در ادامه بیان کرد: هفته گذشته با تماس با اورژانس اجتماعی  یک مورد کودک آزاری گزارش شد که گروه اورژانس با مراجعه به محل متوجه شدند ماین کودک مورد شکنجه و تنبیه شدید پدر خود قرار گرفته است بنابراین برای حفظ جان و تامین امنیت روحی و جانی از خانواده جدا شد.

وی اظهار داشت: عکس هایی که در شبکه های اجتماعی از وی منتشر شده کاملا صحت داشته و از شکنجه و تنبیه شدید کودک توسط پدر سنگدل خبر می دهد، در حال حاضر این پسر بچه به دستور قاضی در یکی از مراکز بهزیستی مشهد زندگی کرده و خوشبختانه روند بهبود آثار ناشی از تنبیه و شکنجه کاملا مثبت بوده و هم اکنون آسیب جدی به کودک وارد نشده است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی اظهار داشت: پدر این کودک  آثار ناشی از تنبیه شدید کودک را پذیرفته اما ادعا کرده شخص دیگری نیز پس از وی این پسر بچه را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

حقدادی در پایان خاطر نشان کرد: این پرونده در حال حاضر در انتظار صدور حکم به سر می برد اما تا وقتی که امنیت کودک در خطر باشد بهزیستی نگهداری از وی را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/