تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

1

نقش موثر گردشگری در اشتغال

  • کد خبر : 20131
  • 08 مهر 1398 - 10:51

عضو شورای شهر تهران، بیان کرد: به گزارش شورای جهانی سفر و گردشگری در سال ۲۰۱۸ گردشگری ۳۱۹ میلیون شغل در جهان ایجاد کرده است . به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران در مراسم بزرگداشت روز گردشگری اظهار داشت: ۵ مهر مصادف با ۲۷ سپتامبر روز جهانی گردشگری […]

https://ofoghtehran.ir

عضو شورای شهر تهران، بیان کرد: به گزارش شورای جهانی سفر و گردشگری در سال ۲۰۱۸ گردشگری ۳۱۹ میلیون شغل در جهان ایجاد کرده است .

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران در مراسم بزرگداشت روز گردشگری اظهار داشت: ۵ مهر مصادف با ۲۷ سپتامبر روز جهانی گردشگری است و هدف از در نظر گرفتن این روز ارج‌نهادن به آثار تاریخی و افزایش آگاهی جوامع در مورد صنعت گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه گردشگری دومین صنعت مهم دنیا به شمار می‌رود، افزود: این صنعت سهم مهمی در اقتصاد جهانی دارد و سبب پیشرفت اجتماعی و اقتصادی می‌شود.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه گردشگری با کمترین سرمایه بیشترین اشتغال را برای همه طبقات به ویژه جوانان و زنان به وجود می‌آورد،‌گفت: به گزارش شورای جهانی سفر و گردشگری در سال ۲۰۱۸ گردشگری ۳۱۹ میلیون شغل در جهان ایجاد کرده است و بر اساس آمار سازمان جهانی گردشگری به ازای ورود هر گردشگر ۲ تا ۶ شغل به طور مستقیم ایجاد می‌شود.

خلیل‌آبادی با بیان اینکه گردشگری زمانی می‌تواند زیربنای توسعه جامعه شود که برنامه‌ریزی‌های گردشگری در سطوح منطقه‌ای و ملی قرار گیرد، گفت: برای این کار رویکرد مناسب با امکانات و منابع و جاذبه‌ای موجود باید در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: هنر مدیریت شهری در حوزه گردشگری اتخاذ رویکرد برنامه‌ریزی صحیح و سیاست‌های به جا و مناسب برای ایجاد درآمد پایدار و تغییرات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در شهر و جامعه محلی است.

این عضو شورای شهر گفت: از زمان شروع به کار شورای پنجم رسالت این شورا توسعه شهر بر محوریت فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی بوده است در این شورا اعتقاد بر این است که به جای منافع کوتاه‌مدت منافع بلندمدت شهر مدنظر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: تصویب ماده ۷۲ برنامه سوم شهرداری تهران و ایجاد ساختار تشکیلات مناسب گردشگری را می‌توان یکی از برنامه‌های بلندمدت مدیریت شهری تهران برای توسعه پایدار گردشگری دانست.

خلیل آبادی گفت: شهر گردش‌پذیر دارای زیرساخت‌های مطلوب‌تر، شادی و نشای بیشتر برای شهروندان و فرهنگ پایدار و میراث فرهنگی و تاریخی ماناتر دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=20131
  • 21 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.