تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

2

بازداشت متهم اصلی حیوان آزاری مازندران

  • کد خبر : 19694
  • 31 شهریور 1398 - 10:25
بازداشت متهم اصلی حیوان آزاری مازندران

با اعلام دادستان عمومی بهشر، متهم اصلی که به بریدن گوش‌های الاغ اقدام کرده و فردی که از این حرکت غیر انسانی فیلمبرداری کرده دستگیر و تحت نظر قرار دارند. به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، دادستان عمومی و انقلاب بهشهر اعلام کرد: عامل حیوان آزاری در این شهرستان در بازداشت است، برای این افراد […]

بازداشت عامل حیوان ازاری

با اعلام دادستان عمومی بهشر، متهم اصلی که به بریدن گوش‌های الاغ اقدام کرده و فردی که از این حرکت غیر انسانی فیلمبرداری کرده دستگیر و تحت نظر قرار دارند.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، دادستان عمومی و انقلاب بهشهر اعلام کرد: عامل حیوان آزاری در این شهرستان در بازداشت است، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شده که پرونده در حال گذراندن مراحل قانونی خود است.

 هفته گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در این فیلم فردی با یک داس قصد داشت گوش الاغ را قطع کند و در حال صحبت کردن بود و فرد دیگری نیز مشغول فیلمبرداری از این عمل غیر انسانی بود.

انتشار این کلیپ واکنش‌های متعددی را در فضای مجازی به همراه داشت، مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در این خصوص اظهار داشت: با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

علی صداقت دادستان عمومی و انقلاب بهشهر  نیز در این زمینه بیان کرد: به دنبال انتشار فیلمی منزجر کننده از حیوان آزاری در بهشهر برای شناسایی و دستگیری عوامل بریدن‌ گوش الاغ دستور قضایی صادر شد.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: متهم اصلی که اقدام غیر اخلاقی بریدن گوش‌های الاغ را انجام داده و فردی که از این حرکت غیر انسانی فیلمبرداری کرده، دستگیر شده و تحت نظر قرار دارند.

صداقت در ادامه بیان کرد: متهم اصلی پرونده ۲۸ سال دارد و سوابق کیفری در پرونده‌های سرقت مسلحانه در شهرستان‌های همجوار را نیز در پرونده دارد.

این مقام قضایی در پایان خاطرنشان کرد: حیوان آزاری به عنوان یک عمل غیراخلاقی و خلاف انسانیت و شرع اسلام تلقی شده و افکار عمومی را جریحه‌دار کرده است، دستگاه قضایی استان در این راستا به طور جدی با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=19694
  • 15 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.