تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم چالش‌های صادرات گاز ایران به پاکستان نقش مشارکت‌های مردمی در جهش تولید پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای پروژه‌های پایتخت ایجاد سازمان گردشگری شهر تهران در اولویت شورا کاهش شفافیت با ارز نیمایی در بازار فولاد ضرورت ساماندهی کارکنان شرکت‌ها و ادارات افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان برنامه شرکت متروی تهران برای خط ۷ در سال جاری اوتیسم بیماری بدون درمان ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی فاصله شدید پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال اعلام زمان متناسب سازی حقوق بازنشستگان تاثیر تحریم بر صادرات نفت ایران به چین تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج

3

استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار

  • کد خبر : 16951
  • 07 مرداد 1398 - 12:46

یک میلیون مشتری هر روز ۳ و نیم میلیون کیلوگرم از میادین خرید می‌کنند. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار به عنوان «بزرگ‌ترین زنجیره توزیع میوه در پایتخت» که به طور میانگین روزانه یک میلیون نفر به آن‌ها مراجعه […]

میادین

یک میلیون مشتری هر روز ۳ و نیم میلیون کیلوگرم از میادین خرید می‌کنند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار به عنوان «بزرگ‌ترین زنجیره توزیع میوه در پایتخت» که به طور میانگین روزانه یک میلیون نفر به آن‌ها مراجعه و ۳ و نیم میلیون کیلوگرم انواع محصول از آنها خریداری می‌کنند، نام برد.

سید سعید راد با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در میادین میوه و تره بار، محصول با کیفیت مطلوب، با قیمت مناسب و با تنوع بالا در اختیار شهروندان قرار دهیم، گفت: «مدیریت زمان و هزینه» و «کاهش ترافیک و آلودگی هوا» از جمله آثار و نتایج فعالیت این مراکز خدماتی است.

وی با اشاره به تنوع محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار، از ارائه ۸۵ قلم انواع میوه و محصول فرنگی در این مراکز خبر داد و افزود: علاوه بر انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، محصولات پروتئینی و لبنی نیز در میادین عرضه می‌شود و تلاش کرده‌ایم تا از طریق تامین انواع کالای مورد نیاز شهروندان، این مراکز را به محل‌هایی برای پاسخگویی به تقاضاهای متنوع شهروندان تبدیل کنیم.

راد با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های مردم در محلات مختلف، ایجاد بازارهای محلی میوه و تره بار است تا خانواده‌ها بتوانند نیازهای خود را از نزدیک محل سکونت خود تامین کنند، تاکید کرد: به این منظور از مشارکت با بخش خصوصی جهت ایجاد بازارهای محلی در محلات فاقد بازار استقبال می‌کنیم و تا پایان سال جاری تلاش خواهیم کرد که ۱۰ تا ۱۵ بازار جدید به بازارهای موجود اضافه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد افزایش قیمت مرغ در بازار، با اشاره به اینکه مرغ تازه با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود، اظهار کرد: روز یک شنبه ششم مرداد، ۴۰ تُن مرغ تازه در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۹۰۰ تومان عرضه شد و آمادگی داریم تا در صورت اختصاص مرغ مورد نیاز، روزانه ۱۰۰ تُن مرغ در میادین توزیع کنیم.

راد با بیان اینکه علاوه بر این، ۱۴ محصول پر مصرف لبنی شامل شیر، پنیر و ماست نیز با هماهنگی و همکاری سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ۱۰ درصد زیر قیمت درج شده بر روی کالا در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، تصریح کرد: تامین محصولات مورد نیاز شهروندان را وظیفه خود می‌دانیم و آمادگی داریم همچون گذشته در توزیع انواع محصولات تنظیم بازار با دولت همکاری و همراهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۳۵۰۰ تُن انواع کالا در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود که این رقم در سال به یک میلیون و ۲۱۵ هزار تُن می‌رسد، اظهار کرد: در میادین میوه و تره بار، حق انتخاب با مشتری است، چرا که وجود این مراکز بدون حضور مشتریان، محلی از اعراب ندارد و بر این اساس، مشتری برای خرید محصول دلخواه خود، حتی اگر یک یا دو عدد از یک نوع میوه باشد نیز حق انتخاب دارد.

راد با بیان اینکه از حضور کشاورزان و باغداران به منظور عرضه مستقیم محصولاتشان در میادین میوه تره بار استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: به این منظور، غرفه‌های تک محصولی را در میادین مختلف به عرضه مستقیم انواع محصولات تولیدکنندگان از اقصی نقاط کشور اختصاص داده‌ایم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار در پایان با قدردانی از همکاران خود- از کارگران غرفه‌ها تا مدیران و روسای میادین و بازارها- که ۷ روز هفته در خدمت مردم هستند و نیز تقدیر از همکاری‌های اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار، خاطرنشان کرد: این سازمان در اجرای تدابیر شهردار محترم تهران و با حمایت شورای اسلامی شهر تهران از هیچ تلاش و کوششی در جهت خدمت رسانی به شهروندان فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=16951
  • 20 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.