تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

14

پیشنهاد شناورشدن ساعت کار ادارات از اول تا ۱۵ مهرماه!!!

  • کد خبر : 1683
  • 14 شهریور 1397 - 8:38
پیشنهاد شناورشدن ساعت کار ادارات از اول تا ۱۵ مهرماه!!!

در نشست هماهنگی استقبال از مهر ۹۷ که در معاونت حمل و نقل و ترافیک‌تهران برگزار شد، نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای دخیل در این طرح، برنامه ها و گزارش کار خود را ارایه کردند. در این نشست بر مصوبه شورای عالی استان تهران مبنی بر شناور شدن ساعت ادارات از اول تا ۱۵ مهر تاکید […]

ترافیک -افق تهران

در نشست هماهنگی استقبال از مهر ۹۷ که در معاونت حمل و نقل و ترافیک‌تهران برگزار شد، نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای دخیل در این طرح، برنامه ها و گزارش کار خود را ارایه کردند. در این نشست بر مصوبه شورای عالی استان تهران مبنی بر شناور شدن ساعت ادارات از اول تا ۱۵ مهر تاکید شد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، محسن پورسیدآقایی معاون حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در صورت تصویب هیأت دولت، ساعت آغاز کار پرسنل اداره ها از اول تا ۱۵ مهر بین ساعت ۷ تا ۸:۳۰ شناور می‌شود.

وی با بیان اینکه افرادی که تمایل دارند ساعت ۸ یا ۸:۳۰ در محل کارشان حاضر شوند می‌توانند به ازای تأخیری که دارند یا مرخصی ساعتی بگیرند و یا بیش‌تر از پایان ساعت اداری، در محل کارشان بمانند، تا دیرکرد شروع کار جبران شود.

معاون شهردار تهران همچنین از تغییر ساعت تردد ناوگان حمل و پخش کالا به‌ویژه مواد غذایی سوپرمارکت‌ها با همکاری پلیس خبر داد و افزود: دوربین های کنترل ترافیک در محدوده‌های طرح ترافیک و زوج و فرد، تردد خودروهای پخش کالا را رصد خواهند کرد.

بر اساس این پیشنهاد که نماینده پلیس راهور در این نشست هم از آن استقبال کرد؛ محدودیت تردد ناوگان پخش کالا در دو هفته نخست مهر ماه، از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح در کل سطح شهر تهران اجرا می‌شود.

پورسید آقایی در ادامه این نشست بر لزوم ابلاغ بخشنامه مبنی بر ساماندهی سرویس مدارس از سوی آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: اداره کل آموزش ‌پرورش تهران باید بخشنامه‌ای صادر کند که هر مدرسه‌ای که درب آن به سمت معابر و یا خیابان است، نسبت به پیاده و سوار کردن دانش‌آموزان توسط سرویس مدارس  در حیاط مدرسه اقدام کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش باید مدیران مدارس را مکلف کند که از روز اول مهر سرویس مدارس آماده جابه جایی دانش آموزان باشند.
بر اساس گزارش مدیرعامل مترو، سر فاصله ۴ دقیقه برای خطوط ۱، ۲ و ۴ متروی تهران و حومه حفظ می‌شود. همچنین نظافت، روشنایی و پله برقی ایستگاه های مترو در دستور کار قرار گرفته است.

در بخش اتوبوسرانی نیز، ۶۳ نقطه برای استقرار سیستم امداد اتوبوس‌ها شناسایی شده است. ۱۲۰ دستگاه اتوبوس دو کابین هم که پیش از این به دلیل نقص فنی از مدار خارج شده بود تا اول مهر به خطوط باز می‌گردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در این نشست نمایندگانی از سازمان های و نهادهای مرتبط با ترافیک مهر ماه از جمله امداد خودرو سایپا و ایران خودرو، اورژانس تهران، پلیس راهور، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، مترو، ستاد معاینه فنی و شرکت کنترل ترافیک حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=1683
  • 74 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.