تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم چالش‌های صادرات گاز ایران به پاکستان نقش مشارکت‌های مردمی در جهش تولید پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای پروژه‌های پایتخت ایجاد سازمان گردشگری شهر تهران در اولویت شورا کاهش شفافیت با ارز نیمایی در بازار فولاد ضرورت ساماندهی کارکنان شرکت‌ها و ادارات افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان برنامه شرکت متروی تهران برای خط ۷ در سال جاری اوتیسم بیماری بدون درمان ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی فاصله شدید پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال اعلام زمان متناسب سازی حقوق بازنشستگان تاثیر تحریم بر صادرات نفت ایران به چین تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج

8

علت عبور آب از ایستگاه متروی میدان هروی چه بود؟

  • کد خبر : 16271
  • 28 تیر 1398 - 13:09

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بیان کرد: تونل‌های ما در عمق‌هایی که حفاری می‌شوند در قسمت‌هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می‌کنند. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره عبور آب از ایستگاه هروی بیان کرد: ما در […]

عبور اب از متروی هروی

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بیان کرد: تونل‌های ما در عمق‌هایی که حفاری می‌شوند در قسمت‌هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می‌کنند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره عبور آب از ایستگاه هروی بیان کرد: ما در عمق هایی از زمین تونل‌ها را حفاری می‌کنیم  که در بخش هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می کنند و معمولا  ایستگاههای پمپاژی در مناطقی از مسیر در محل ایستگاه‌ها وجود دارد که آب‌ به این مسیرها هدایت می‌شوند.

مدیر عامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در ادامه بیان کرد: آب‌هایی که نفوذ می‌کنند در این مناطق جمع می شوند و با پمپاژ به سمت خارج هدایت می‌شوند، نشتی آب شدیدی در ایستگاه قائم در خط سه مترو مشاهده می شود، ضمن این که احتمال وجود آب در مناطق دیگر نیز وجود دارد.

امام خاطر نشان کرد:  آب باید به شکلی عبور کند که به تاسیسات خسارتی وارد نکند و آب به ایستگاه‌های پمپاژ منتقل شود، حرکت آب در میان خطوط خطری نداشته و سیستم های ما باید به شکل صحیحی کار کند.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، تصریح کرد: احتمال دارد در برجی مناطق نیاز به عملیات ترمیمی باشد و  یا این که خود سیستم زهکشی ایراداتی داشته باشد که به همین دلیل در خط‌وط قبلی نواقصی داریم، که مشغول رفع آن‌ها هستیم تا ضریب ایمنی اقداماتمان افزایش یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=16271
  • 46 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.