تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

8

علت عبور آب از ایستگاه متروی میدان هروی چه بود؟

  • کد خبر : 16271
  • 28 تیر 1398 - 13:09

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بیان کرد: تونل‌های ما در عمق‌هایی که حفاری می‌شوند در قسمت‌هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می‌کنند. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره عبور آب از ایستگاه هروی بیان کرد: ما در […]

عبور اب از متروی هروی

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بیان کرد: تونل‌های ما در عمق‌هایی که حفاری می‌شوند در قسمت‌هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می‌کنند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره عبور آب از ایستگاه هروی بیان کرد: ما در عمق هایی از زمین تونل‌ها را حفاری می‌کنیم  که در بخش هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می کنند و معمولا  ایستگاههای پمپاژی در مناطقی از مسیر در محل ایستگاه‌ها وجود دارد که آب‌ به این مسیرها هدایت می‌شوند.

مدیر عامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در ادامه بیان کرد: آب‌هایی که نفوذ می‌کنند در این مناطق جمع می شوند و با پمپاژ به سمت خارج هدایت می‌شوند، نشتی آب شدیدی در ایستگاه قائم در خط سه مترو مشاهده می شود، ضمن این که احتمال وجود آب در مناطق دیگر نیز وجود دارد.

امام خاطر نشان کرد:  آب باید به شکلی عبور کند که به تاسیسات خسارتی وارد نکند و آب به ایستگاه‌های پمپاژ منتقل شود، حرکت آب در میان خطوط خطری نداشته و سیستم های ما باید به شکل صحیحی کار کند.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، تصریح کرد: احتمال دارد در برجی مناطق نیاز به عملیات ترمیمی باشد و  یا این که خود سیستم زهکشی ایراداتی داشته باشد که به همین دلیل در خط‌وط قبلی نواقصی داریم، که مشغول رفع آن‌ها هستیم تا ضریب ایمنی اقداماتمان افزایش یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=16271
  • 41 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.