تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم چالش‌های صادرات گاز ایران به پاکستان نقش مشارکت‌های مردمی در جهش تولید پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای پروژه‌های پایتخت ایجاد سازمان گردشگری شهر تهران در اولویت شورا کاهش شفافیت با ارز نیمایی در بازار فولاد ضرورت ساماندهی کارکنان شرکت‌ها و ادارات افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان برنامه شرکت متروی تهران برای خط ۷ در سال جاری اوتیسم بیماری بدون درمان ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی فاصله شدید پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال اعلام زمان متناسب سازی حقوق بازنشستگان تاثیر تحریم بر صادرات نفت ایران به چین تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج

10

نقش شهروند در کاهش هزینه های تولید کنندگان

  • کد خبر : 15375
  • 12 تیر 1398 - 2:20

شرکت شهروند با داشتن برند معتبر و پراکندگی جغرافیایی، هزینه‌های بازاریابی و تحقیق در بازار تولیدکنندگان را کاهش داده است. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، تولیدکنندگان در این شرایط اقتصادی به دنبال راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های عملیاتی خود هستند، که می‌توان به مواردی همچون هزینه بازاریابی، تحقیق در بازار و آشنایی با خصوصیات […]

شهروند

شرکت شهروند با داشتن برند معتبر و پراکندگی جغرافیایی، هزینه‌های بازاریابی و تحقیق در بازار تولیدکنندگان را کاهش داده است.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، تولیدکنندگان در این شرایط اقتصادی به دنبال راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های عملیاتی خود هستند، که می‌توان به مواردی همچون هزینه بازاریابی، تحقیق در بازار و آشنایی با خصوصیات مکان‌های جغرافیایی مانند فرهنگ و سلایق شهروندان در مناطق مختلف شهری اشاره کرد که تولیدکنندگان بتوانند محصولات و خدمات خود را بسته به موقعیت جغرافیایی و ذائقه مردم محلی به فروش برسانند.

بازاریابی علاوه بر هزینه های هنگفتی که بر تولید کننده تحمیل می‌کند نیاز به صرف زمان و انرژی فراوانی دارد و از این رو تولیدکنندگان به دنبال آن هستند که با حداقل کردن هزینه های عملیاتی سود خود را افزایش داده و محصولات خود را با قیمت پایین تری به دست مصرف کننده برسانند.

وجود فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبری که شهروندان بتوانند با اعتماد به حُسن سابقه درخشان آن‌ها محصولات عرضه شده در این فروشگاه‌ها را بدون تعلل خریداری کنند، لازم است که تا حد زیادی می تواند هزینه‌های بازاریابی تولیدکنندگان را کاهش داده و انگیزه آن‌ها برای تولید بیشتر را افزایش دهد، همچنین فروشگاهی که از پراکندگی جغرافیایی‌ مناسب در سطح شهر برخوردار باشد این امکان را به تولید کننده می‌دهد تا محصولات خود را متناسب با نیاز های هر منطقه تولید و عرضه کند.

کاهش هزینه های عملیاتی در سایه اتکا به برند شهروند 

فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند به خوبی جایگاه خود را در بین شهروندان پیدا کرده و به یک برند معتبر و محبوب در بین مردم تبدیل شده است که توانسته با حسن اعتبار خود هزینه های بازار یابی تولیدکنندگان را کاهش دهد تا تامین کنندگان کالا با خیال راحت و با کسر هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات، محصولات خود را در فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند عرضه کنند و نگرانی از بابت فروش محصولاتشان نداشته باشند که در نهایت این امر باعث کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان شده که ارتباط مستقیمی با مصرف کننده دارد.

 شهروندان با اتکا به سابقه درخشان مجموعه شهروند در عرضه کالای با کیفیت این اطمینان را دارند که کالا و محصولات عرضه شده در فروشگاه‌های شهروند تمامی مراحل پیشرفته کنترل کیفیت را گذرانده و بنابراین بدون دغدغه محصولات مورد نیاز خود را از این فروشگاه ها تامین می کنند.

پراکندگی جغرافیایی فروشگاه های شهروند از دیگر موارد استراتژیک در مدیریت فروشگاه زنجیره ای بین المللی می‌باشد که این امکان را برای تولیدکنندگان فراهم می کند تا بدون صرف هزینه تحقیق در بازار، نیازها و ظرفیت های هر منطقه را شناسایی کنند و با کاهش هزینه های عملیاتی محصولات خود را با قیمت پایین تری در این فروشگاه ها عرضه کنند تا در نهایت اقلام مصرفی با قیمت ارزان تر به دست مشتریان برسد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=15375
  • 30 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.