تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

2

دعوت قالیباف از جوانان برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس

  • کد خبر : 14486
  • 26 خرداد 1398 - 14:51

شهردار سابق تهران در پیامی بیان کرد: کشور در شرایط سختی قرار دارد و راه نجات از این وضعیت حضور جوانان توانمند در عرصه مدیریت کشور است. به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، «محمد باقر قالیباف» شهردار سابق تهران در پیامی تصویری از جوانان درخواست کرد وارد فضای انتخابات شوند. شهردار سابق تهران، افزود: کشور […]

شهردار سابق تهران در پیامی بیان کرد: کشور در شرایط سختی قرار دارد و راه نجات از این وضعیت حضور جوانان توانمند در عرصه مدیریت کشور است.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، «محمد باقر قالیباف» شهردار سابق تهران در پیامی تصویری از جوانان درخواست کرد وارد فضای انتخابات شوند.

شهردار سابق تهران، افزود: کشور در شرایط سختی قرار دارد و راه نجات از این وضعیت اعتماد به جوانان است، دو سال قبل هم در نامه ای اعلام کردم سیاست های جریان انقلابی با حفظ مبانی ارزشی باید تغییر کند تا چهره های نو بتوانند در مسیر نواصول گرایی حرکت کنند.

وی، خاطر نشان کرد: نباید منتظر باشیم دستور از بالا به پایین صادر شود همان طور که رهبری به مفهوم آتش به اختیار را مطرح کردند و در بیانیه گام دوم به جوان گرایی اشاه کردند، حجت بر تمام  ما آشکار شد.

محمد باقر قالیباف در ادامه بیان کرد: انتخابات پیش رو فرصتی برای پیشرفت کشور است و اگر جوانان همت کنند در گرو تشکیل یک مجلس نو می توانند به مجلسی نسبتا جوان و با تجربه امیدوار بود.

شهردار سابق تهران، خاطر نشان کرد: قبلا نیز اعلام کردم قرار نیست محور شما باشم اما می توانم صدای شما  و پیگیر مطالبات شما شوم اما اگر شما پای به عرصه نگذارید، این در، بر همان پاشنه می چرخد و مجلس آینده تفاوت فاحشی با گذشته نخواهد داشت.

وی، در پایان تاکید کرد: از تمام جوانان دلسوز انقلابی تقاضا دارم ، متناسب با معیار هایی که منتشر می شود، افراد توانمند و با صلاحیتی را که می شناسید معرفی کرده و یا اگر خودتان را شایسته مسئولیت نمایندگی مردم می‌دانید، در عرصه حضور یابید تا شایسته ترین ها، در معرض انتخاب مردم قرار بگیرند.

شهردار سابق تهران، خاطر نشان کرد: از تمام خواهران عزیز، دانشجویان و روحانیون و فعالان مخلص جهادی تقاضا می کنم، افرادی با پتانسیل و تجربه بالا و نسبتا جوان را به مردم معرفی کنند.

قالیباف، در پایان تصریح کرد: امروز باید هدف گزاری های سیاسی کشور را اصلاح کرد و با همت و مشارکت شما جوانان، مردم عزیز ما طعم شیرین مدیریت کارآمد را از سوی نیروهای انقلاب خواهند چشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=14486
  • 76 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.