تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

3

بیانیه ایران در پاسخ به ادعاهای نماینده آمریکا در شورای امنیت

  • کد خبر : 14365
  • 24 خرداد 1398 - 11:05

نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای به اظهارات نماینده آمریکا در شورای امنیت پاسخ داد. به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای اظهارات فتنه‌جویانه نماینده آمریکا علیه ایران در جلسه ۲۳ خرداد شورای امنیت سازمان ملل را  ابعاد دیگری از عملیات روانی ایران‌هراسانه […]

نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای به اظهارات نماینده آمریکا در شورای امنیت پاسخ داد.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران، جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای اظهارات فتنه‌جویانه نماینده آمریکا علیه ایران در جلسه ۲۳ خرداد شورای امنیت سازمان ملل را  ابعاد دیگری از عملیات روانی ایران‌هراسانه واشنگتن دانست.

ایران، ادعای واهی آمریکا در خصوص حوادث ۲۳ خرداد تانکرهای نفتکش را به طور قاطع  تکذیب کرده و آن را با شدیدترین لحن محکوم می‌کند.

دعوت ایران به دیپلماسی و بازگشت به میز مذاکره توسط آمریکایی که خود به صورت یک طرفه و غیرقانونی از برجام خارج شده، نوعی طنز است.

عامل اصلی ناامنی و بی ثباتی درخلیج فارس، جنگ و تروریسم اقتصادی آمریکا بر علیه مردم ایران و حضور نظامی گسترده این کشور در منطقه است که تهدید جدی علیه صلح و امنیت منطقه محسوب می شود.

 انتشار اخبار دروغین و متهم کردن بی‌شرمانه دیگران هیچ واقعیتی را تغییر نخواهد داد،  آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن باید جنگ‌طلبی را کنار گذاشته و به توطئه‌های فتنه‌انگیزانه و عملیات‌های پنهان خود برای متهم کردن دیگران در منطقه خاتمه دهند.

ایران با هشدار مجدد نسبت به زورگوئی، ارعاب و تهدید و رفتارهای خباثت آمیز آمریکا، نگرانی خود را در خصوص حوادث مشکوک تانکرهای نفتی اعلام می کند.

ایران از جامعه جهانی می خواهد تا به وظایف خود در جلوگیری از فعالیت های تنش زا و سیاست های خطرناک آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن در افزایش تنش در منطقه، عمل کنند.

جمهوری اسلامی ایران بار دیگر تأکید می‌کند که تنها راه برای کاهش تنش در منطقه، تعامل سازنده تمام کشورهای منطقه در قالب یک گفتگوی واقعی، همه جانبه و بر اساس احترام متقابل و اصول بنیادین حقوق بین‌الملل است که حوادث اخیر و شرایط منطقه فوریت چنین گفتگوی منطقه ای را مورد تأکید قرار می‌دهد.

ایران با تأکید دوباره بر ضرورت تقویت صلح و امنیت  پایدار در منطقه خلیج فارس، این آمادگی را دارد تا نقش مثبت و سازنده‌ خود را در تأمین امنیت گذرگاه‌های راهبردی دریایی و تقویت صلح، ثبات و امنیت منطقه ایفا کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=14365
  • 56 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.