تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

6

مواد غذایی که باعث جوان ماندن پوست می شوند

  • کد خبر : 13242
  • 30 اردیبهشت 1398 - 12:21
مواد غذایی که باعث جوان ماندن پوست می شوند

با مصرف برخی خوراکی ها می توان سلامت و زیبابی بیشتر پوست را تجربه کرد. به گزارش سرویس سلامت افق تهران، نمی توان با پیری و افزایش سن مبارزه کرد اتفاقی که برای بسیاری از افراد ناخوشایند است. اما می توان به کمک مصرف برخی از غذاها سلامت و زیبایی پوست و صورت را تضمین […]

با مصرف برخی خوراکی ها می توان سلامت و زیبابی بیشتر پوست را تجربه کرد.

به گزارش سرویس سلامت افق تهران، نمی توان با پیری و افزایش سن مبارزه کرد اتفاقی که برای بسیاری از افراد ناخوشایند است.

اما می توان به کمک مصرف برخی از غذاها سلامت و زیبایی پوست و صورت را تضمین کرد؛ قصد داریم برخی از مواد غذایی که سلامت بدن را تضمین می‌کند و موجب جوان‌تر شدن شما می‌شوند، را معرفی کنیم.

روغن زیتون

یکی از مواد غذایی طبیعی که روی زمین وجود دارد زیتون و روغن آن است؛ مطالعات مختلف نشان داده است که روغن زیتون می‌تواند از شیوع بسیاری بیماری‌های مربوط به سالخوردگی جلوگیری کند.
روغن زیتون باعث پیشگیری از ابتلا به بیماری قلبی، فشار خون و قند خون می شود، میزان متابولیسم بدن را متعادل می کند، همچنین ترکیبات معدنی که در روغن زیتون استفاده شده است از ایجاد چین و چروک پوست صورت جلوگیری می‌کند.

چای سبز
چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است و این آنتی اکسیدان‌ها موجب متعادل شدن رادیکال‌های آزاد بدن می‌شوند؛ این رادیکال‌های آزاد در مقابل استرس‌هایی که به بدن وارد می‌شوند مقاوم هستند و باعث جلوگیری از بیماری‌های خطرناک می شود.
براساس تحقیقات صورت گرفته بانوانی که پوست صورتشان توسط آفتاب آسیب دیده بود با ۸ هفته‌ استفاده از کرم چای سبز توانستند آسیب های پوستی خود را درمان  کنند.

استخوان قلم
عصاره استخوان قلم حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین و مواد معدنی است که با خوردن آن سلامت ماهیچه‌های بدن تضمین می‌شود؛ زمانی که قلم پخته می‌شود کلاژن‌های درون آن شکسته شده و با آزادسازی این کلاژن‌ها غضروف‌های بدن ساخته می‌شوند.

انار
این میوه خوشمزه نقش موثری در کاهش قند خون بدن که اکثر افراد مسن با آن‌ درگیر هستند دارد  و می‌تواند سرطان روده را درمان کند همچنین مواد معدنی به کار رفته در انار  موجب جلوگیری از ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست می شود.

آووکادو
این ماده غذایی از مقدار زیادی فیبر و مواد معدنی که برای سلامت بدن ضروری هستند تشکیل شده  که این مواد معدنی می‌تواند فشار خون بدن را کاهش دهد و سلامت پوست و قلب را تضمین کند.

گوجه فرنگی
گوجه فرنگی با داشتن ماده ای به نام لیکوپن از ابتلا به انواع بیماری‌های قلبی و سکته مغزی جلوگیری می‌کند و مانع از انتقال ویروس‌های خطرناک سرطانی به بدن می شود، همچنین به دلیل خواص شگفت انگیز خود باعث سلامت پوست صورت می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=13242
  • 19 بازدید

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.