اخبار داغ

تحقق ۹۱ درصدی درآمدهای شهرداری تهران واریز مرحله سوم «وام» بازنشستگان اولویت ذوب آهن تامین بازارهای داخلی حل معضل ترافیک با تأمین لجستیک و مدیریت درست شورای شهر تهران پیگیر ورود اتوبوس‌های جدید قرارداد ۲۸هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران برای خرید۳۰۰۰ اتوبوس فواید رژیم غذایی سالم پیشرفت ۹۰ درصدی مرمت قدیمی‌ترین کتابخانه عمومی فارس تحلیل تاثیر فولاد در قیمت مسکن؛ پنهان سازی سایر عوامل یا واقعیت؟ با صفر شدن قیمت فولاد در ایران، قیمت مسکن چقدر کاهش می‌یابد؟! مصوبه مجلس برای جلوگیری از بنگاه‌داری بانک‌ها واردات کالاهای اساسی کشور از طریق نظام پرداخت رسمی نرخ اجاره واحدهای دو خوابه در تجریش ممنوعیت دریافت و پرداخت سود در کلیه عملیات‌های بانکی تعیین تکلیف همسان سازی حقوق بازنشستگان بهره برداری از چهار ایستگاه مترو در هفته آینده افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال پایتخت به ۲۱۰۰ دستگاه کاهش ۳.۳ درصدی قیمت مسکن در شهریور ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی در ماه آینده به تهران عدم امکان افزایش مجدد حقوق کارگران

1

بهره برداری از پست فشار قوی متروی خط ۶ پایتخت توسط گروه مپنا

  • کد خبر : 128505
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
بهره برداری از پست فشار قوی متروی خط ۶ پایتخت توسط گروه مپنا
عملیات احداث پست فشار قوی (GIS 63- 20) متروی خط 6 پایتخت توسط شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا انجام شد و روز بیستم شهریور 1402 به بهره برداری رسید.

به گزارش افق تهران، این پست بخشی از پروژه خط ۶ متروی تهران است که از اواخر سال ۱۳۹۵ و با مشارکت گروه مپنا، شرکت سابیر بین الملل و بانک شهر آغاز و تا کنون سه فاز پروژه به بره‌برداری شده و فاز شمالی مسیر در اوایل مهر ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

احداث و بهره برداری از پست فشار قوی (GIS 63- 20) کیانشهر در بخش جنوبی پروژه متروی خط ۶ طی بازه زمانی حدودا یکساله انجام و به این ترتیب بخش جنوبی به برق منطقه‌ای تهران متصل شده است

مشارکت مپنا در پروژه خط ۶ متروی تهران شامل طراحی، تهیه، ساخت، حمل، نصب، راه‌اندازی، آموزش و تامین قطعات یدکی و تجهیزات الکتریکال و مکانیکال (E&M) است. این ماموریت‌ها شامل تجهیزات برق‌رسانی، کنترل و علائم، تأسیسات، زیرساخت‌های مخابراتی، خط ریلی، پله برقی، آسانسورها، هواسازها و هواکش‌های میان تونلی، گیت‌های ورودی و سیستم اسکاداست.

خط ۶ متروی تهران جنوب شرق تهران را به شمال غرب متصل می‌کند. این خط از دولت‌آباد شروع می‌شود و از ایستگاه‌های میدان شهدا، میدان امام حسین، هفت‌تیر، ولیعصر، بلوار کشاورز، دانشگاه تربیت مدرس، مرزداران، پیامبر، ستاری، شهر زیبا و کن می‌گذرد.

مجموع این ایستگاه‌ها ۲۷ کیلومتر طول دارند و خط افزو‌ده‌ای که در جنوب شرق ایجاد می‌شود و از ایستگاه‌های حرم، ابن‌بابویه و چشمه علی می‌گذرد طول این خط را به ۳۱ کیلومتر می‌رساند و آن را تبدیل به طولانی‌ترین خط متروی خاورمیانه می‌کند.

گفتنی است نگهداری و تعمیرات تجهیزات الکتریکال و مکانیکال خط ۶ مترو تهران نیز به واسطه حضور فعال گروه مپنا در پروژه‌های متروی تهران و اصفهان و عملکرد قابل قبول در نگهداری و تعمیرات خط سه مترو تهران توسط شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه به شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا واگذار شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://ofoghtehran.ir/?p=128505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی