اخبار داغ

اولویت ذوب آهن تامین بازارهای داخلی تحلیل تاثیر فولاد در قیمت مسکن؛ پنهان سازی سایر عوامل یا واقعیت؟ با صفر شدن قیمت فولاد در ایران، قیمت مسکن چقدر کاهش می‌یابد؟! مصوبه مجلس برای جلوگیری از بنگاه‌داری بانک‌ها واردات کالاهای اساسی کشور از طریق نظام پرداخت رسمی نرخ اجاره واحدهای دو خوابه در تجریش ممنوعیت دریافت و پرداخت سود در کلیه عملیات‌های بانکی تعیین تکلیف همسان سازی حقوق بازنشستگان بهره برداری از چهار ایستگاه مترو در هفته آینده افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال پایتخت به ۲۱۰۰ دستگاه کاهش ۳.۳ درصدی قیمت مسکن در شهریور ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی در ماه آینده به تهران عدم امکان افزایش مجدد حقوق کارگران انتقاد عضو شورای شهر تهران به جانمایی آرامستان جدید وزش باد شدید در نیمه جنوبی و غرب تهران انتشار فراخوان برای انتخاب ناظرین محلات پایتخت اجرای «نظام دوری» برای دانش‌آموزان ۷۰ کلاس درس در تهران مسیرهای پیشنهادی برای تراموا در تهران جنگل‌های هیرکانی ظرفیتی بی نظیر برای جذب گردشگر ضرایب دروس دانش‌آموزان برای ایجاد تراز در کنکور ۱۴۰۳

2

راه‌اندازی سامانه غیرحضوری میوه و تره‌بار

  • کد خبر : 127380
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
راه‌اندازی سامانه غیرحضوری میوه و تره‌بار
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از توسعه روش‌های پرداخت الکترونیک و راه اندازی سامانه فروش غیرحضوری میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ امیر شهرابی، مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران در خصوص ارزیابی عملکرد با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اظهار داشت: رویکرد ما در نشست های تعاملی حرکت در فضای شفاف و کمک به بهبود فرایند اجرایی و ارتقای عملکرد مجموعه هاست. بسیاری از مسائل سازمان ها و شرکت ها با تفاهم مشترک با بودجه مرتفع خواهد شد.

وی میادین میوه و تره بار را سازمانی مهم، استراتژیک و دارای کارکرد ملی در حوزه شهرداری تهران دانست و خاطرنشان کرد: بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران به عنوان مکان هایی ویژه جهت عرضه مایحتاج روزانه شهروندان، در زندگی شهری از اهمیت فراوانی برخوردارند. میادین از جمله سازمانهای در تعامل با مردم است و شهروندان از طریق آن با شهرداری ارتباط برقرار می کنند. بنابراین عملکرد این سازمان رابطه مستقیمی با رضایت شهروندان از شهرداری تهران دارد. به طوری که گاهی عدم تعامل یا رفتار ناصحیح یک فروشنده، می تواند به نارضایتی مردم و حتی شکایت از مجموعه شهرداری نیز منجر شود.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: احداث بازارهای جدید تکلیف برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران است. برنامه چهارم دارای بازه زمانی مشخص است و برخلاف دوره های قبل این بار منطبق با دوره مدیریت شهری تدوین و ابلاغ شده است. بنابراین تمام حوزه ها باید اجرای احکام آن را با حساسیت و جدیت دنبال کنند.

شهرابی افزود: در عین حال پایبندی به اصل انعطاف پذیری بودجه گاهی ایجاب می کند به فراخور موضوعات مهم با اولویت اجرای درخواست های شهروندان، تغییراتی ایجاد شود که ما در کنار مجموعه ها هستیم و به لحاظ بودجه ای نیز کمک می کنیم کارها به سرانجام برسد.

وی یادآور شد: بنا داریم طی جلسه مشترک سه جانبه بین معاونت مالی و اقتصاد شهری، اداره کل برنامه و بودجه و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، ضمن تدقیق درآمد- هزینه های سازمان، در راستای رفع موانع خدمتی سازمان میادین و همچنین تسهیل تدوین بودجه سال آتی گام برداریم.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: در باب مأموریت هوشمندسازی و بهبود مدیریت طبق حکم۱۲۰، باید روش های پرداخت الکترونیک در میادین میوه و تره بار را توسعه ببخشد و طبق حکم ۱۲۲ نیز احداث بازارهای میوه و تره بار، راه اندازی سامانه فروش میوه و تره بار غیرحضوری در سطح مناطق ۲۲گانه شهر تهران و توسعه میادین و بازارچه های محلی میوه وتره بار مورد نیاز را در دستورکار قرار دهد. همچنین در باب مأموریت محیط زیست وآلودگی هوا در راستای اجرای آیین نامه برنامه مدیریت سبز نیز اجرای حکم ۴۹ در خصوص تدوین دستورالعمل تشویقی توسعه ساختمان های سبز در شهر تهران و کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://ofoghtehran.ir/?p=127380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی