اخبار داغ

تحلیل تاثیر فولاد در قیمت مسکن؛ پنهان سازی سایر عوامل یا واقعیت؟ با صفر شدن قیمت فولاد در ایران، قیمت مسکن چقدر کاهش می‌یابد؟! مصوبه مجلس برای جلوگیری از بنگاه‌داری بانک‌ها واردات کالاهای اساسی کشور از طریق نظام پرداخت رسمی نرخ اجاره واحدهای دو خوابه در تجریش ممنوعیت دریافت و پرداخت سود در کلیه عملیات‌های بانکی تعیین تکلیف همسان سازی حقوق بازنشستگان بهره برداری از چهار ایستگاه مترو در هفته آینده افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال پایتخت به ۲۱۰۰ دستگاه کاهش ۳.۳ درصدی قیمت مسکن در شهریور ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی در ماه آینده به تهران عدم امکان افزایش مجدد حقوق کارگران انتقاد عضو شورای شهر تهران به جانمایی آرامستان جدید وزش باد شدید در نیمه جنوبی و غرب تهران انتشار فراخوان برای انتخاب ناظرین محلات پایتخت اجرای «نظام دوری» برای دانش‌آموزان ۷۰ کلاس درس در تهران مسیرهای پیشنهادی برای تراموا در تهران جنگل‌های هیرکانی ظرفیتی بی نظیر برای جذب گردشگر ضرایب دروس دانش‌آموزان برای ایجاد تراز در کنکور ۱۴۰۳ تاثیر سیب در درمان کبد چرب

1

تندیس ویژه برند کارفرمایی به ایرانسل رسید

  • کد خبر : 127171
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
تندیس ویژه برند کارفرمایی به ایرانسل رسید
ایرانسل، تندیس ویژه رویداد برند کارفرمایی، از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار را دریافت کرد.

به گزارش افق تهزان، رویداد «برند کارفرمایی» روز چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران با حضور مهندس مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس و مدیران کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد نوآوری کشور، برگزار شد و با قدردانی از چهره‌های برگزیده عرصه منابع انسانی، تندیس ویژه این رویداد به ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، اهدا شد.

در متن این تندیس خطاب به دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل آمده است: «یکی از پیش‌‌نیازهای دستیابی به نوآوری، باور به مسیری است که انتخاب کرده‌ایم. به همین دلیل، بر خود واجب دانستیم در اولین رویداد برند کارفرمایی، از شما به عنوان یکی از چهره‌های ثابت‌قدم و تأثیرگذار در مسیری که امید به بهبود را در ایران عزیزمان زنده نگه می‌دارد، تقدیر کنیم.»

اولین دوره رویداد «برند کارفرمایی» از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه «راه‌کار» است که با هدف بررسی چالش‌ها، الزامات و فرصت‌های سازمان‌ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسب‌وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار شد.

این رویداد تلاش می‌کند مدیران مرتبط با برند کارفرمایی در کسب‌وکارهای مختلف ایرانی از جمله اکوسیستم نوآوری کشور را گرد هم آورده و شرایطی را فراهم کند که بهترین‌ها و مؤثرترین تجربه‌ها به اشتراک گذاشته شود.

برند کارفرمایی به معنای ارزشی است که افراد، برای آن شرکت و کیفیت محیط کاری آن، قائل هستند. شرکت‌ها با سرمایه‌گذاری و بهبود برندکارفرمایی خود می‌توانند به انتخاب‌های اول کارجویان تبدیل شوند و از این طریق کم‌تر دغدغه جذب نیروهای توانمند را داشته باشند.

لینک کوتاه : http://ofoghtehran.ir/?p=127171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی