با اعلام مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، بیش از۱۵۰ سازه تبلیغاتی برای اکران طرحهای فرهنگی ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.
به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، دکتر برزین ضرغامی، با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی تلاش کرده است تا فضای شهر را برای آغاز این ماه مبارک آماده کند، اظهار کرد: بیش از۱۵۰ سازه تبلیغاتی تجاری برای اکران طرحهای فرهنگی ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، خاطر نشان کرد: طرحهای فرهنگی این ماه مبارک برروی ۱۰۰ عرشه بیلبورد و ۱۰۰ پورتابل از سوی سازمان زیباسازی به نمایش در آمده است، همچنین مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران مکلف شدند طرحهای فرهنگی را جداگانه در مناطق خود اکران کنند که برای این کار ۱۵۰پرتابل از سوی مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران اختصاص یافته است.
وی افزود: از دیگر برنامههای سازمان زیباسازی همزمان پخش تیزرهای مناسبتی ماه رمضان از تلویزیونهای شهری است که تلویزیون های شهری برای این موضوع در نظر گرفته شده است.
برزین ضرغامی با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی درمورد بهبود فضای شهری در حوزه نور و روشنایی اظهار داشت: طراحی، ساخت و نصب المان هاى نوری با طرح های مناسب با ماه رمضان و ایام لیالی قدر، تکمیل نورآرایی محورهای ولیعصر(عج)، شریعتی، آزادی – انقلاب- دماوند و روشنایی کلیه المان های نوری سطح شهر به مناسبت جشن رمضان و عید سعید فطر از جمله اقدامات سازمان زیباسازی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان است.
انتهای پیام/