تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

0

دومین شکست تیم ملی والیبال در ۲۰۲۳

  • کد خبر : 119636
  • 18 خرداد 1402 - 17:16
دومین شکست تیم ملی والیبال در ۲۰۲۳
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2023 در شرایطی که 2 بر صفر از حریف خود جلو بود با نتیجه 3 بر 2 بازنده شد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران؛ تیم ملی والیبال ایران شروع ناامیدکننده‌ای را در رقابت‌های لیگ ملتها تجربه کرد؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی کار را به حریف سنتی خود در آسیا یعنی ژاپن واگذار کردند.

ملی‌پوشان والیبال ایران بعد از یک روز ریکاوری امروز دومین بازی خود را در لیگ ملتها انجام دادند و به مصاف تیم اول دنیا در رنکینگ یعنی لهستان رفتند. همواره بازی‌های ایران و لهستان از جذابیت ویژه‌ای برخوردار بوده و این مسابقه نیز از این قاعده مستثنی نبود.

ملی‌پوشان والیبال ایران در ست اول با لهستان پایاپای پیش رفتند
حتی در میانه بازی، حریف سه امتیاز پیش افتاد اما ایرانی‌ها جبران کردند و در امتیازات حساس پایانی با دفاع عالی روی تور و حمله کم نقص ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ حریف را شکست داد تا نخستین دست خود در لیگ ملتهای ۲۰۲۳ را به دست آورد.

ایران در ست دوم نیز خوب کار کرد
ابتدا مقابل حریف قدرتمندش مساوی پیش می‌رفت اما در امتیازاتی ۳ امتیاز از حریف پیش افتاد اما لهستانی‌ها در امتیاز ۱۵ تساوی کردند. دو تیم تا امتیاز ۲۲ پایاپای پیش می‌رفتند که باز هم همانند ست قبل ایران در حساس ترین امتیازات پیش افتاد و زودتر به امتیاز ۲۴ رسید تا در نهایت ۲۵ بر ۲۳ ایران برنده بشود.

ست سوم همه چیز به سود لهستانی‌ها شروع شد.
حریف ایران خیلی زود اختلاف پنج امتیازی ایجاد کرد و در ادامه نیز این اختلاف حفط شد اما پیش از رسیدن به امتیاز ۲۰، ایران با کسب چند پوینت متوالی اختلاف را به یک رساند اما لهستان پس از وقت استراحت پرقدرت برگشت و در نهایت با ایجاد دوباره فاصله، ۲۵ بر ۲۱ برنده شد.

چهارمین ست، ضعیف‌ترین نمایش تیم ملی ایران در این مسابقه بود
لهستانی‌های خیلی زود اختلافی جبران نشدنی ایجاد کردند و در ادامه با حفظ آن با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ ایران را شکست دادند تا کار به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم، نفسگیرترین دست بازی بود.
ابتدا لهستان با ۴ امتیاز اختلاف پیش افتاد که شاگردان عطایی جبران کردند و پس از آن کار تا امتیاز ۱۳ پایاپای پیش رفت اما خراب شدن سرویس در امتیاز ۱۴ و دفاع غیرمنسجم روی تور باعث پیروزی آنها با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=119636
  • 21 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.