به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ مسعود درستی در مورد زمان رفع ایرادات شارژ کارت بلیت منزلت گفت:سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران باید در این زمینه و چگونگی رفع این مشکل پاسخ دهد.
وی با بیان اینکه ما در مترو و در قسمت بلیت با مشکل خاصی روبرو نیستیم و تنها شاید سامانه کند بود، افزود: تلاش می کنیم که با راه اندازی سیستم های جدید و دستگاه های پز جدید این مشکل را مرتفع کنیم.
درستی ادامه داد: در حال حاضر به جز مشکل شارژ کارت بلیت منزلت که باید سقف آن ارتقاء یابد دیگر مشکلی نیست. هرچند که ممکن است گاهی با کندی مقطعی سیستم و سامانه نیز مواجه باشیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در مورد زمان رفع این ایراد گفت: دوستانمان در سازمان فناوری شهرداری تهران اعلام کردند که تا ۱۵ خرداد ماه جاری این مشکل نیز حل خواهد شد.
انتهای پیام/