تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

1

سرپرست بانک ملی ایران: در زمینه افتتاح حساب و ارائه خدمات گسترده ارزی آمادگی کامل داریم

  • کد خبر : 118222
  • 30 اردیبهشت 1402 - 18:04
سرپرست بانک ملی ایران: در زمینه افتتاح حساب و ارائه خدمات گسترده ارزی آمادگی کامل داریم
سرپرست بانک ملی ایران بیان کرد: مشتریان بانک می‌توانند با افتتاح این حساب در شعب بانک ملی، ضمن دسترسی به منابع خود از سود سپرده ارزی نیز بهره‌مند گردند.

به گزارش افق تهران، سرپرست بانک ملی ایران با بیان این نکته که سال گذشته با حرکت در مسیر بانکداری حرفه‌ای، توانستیم شاهد افزایش سهم بازار در فضای رقابتی شبکه بانکی کشور باشیم، اظهارداشت: در سال جاری بانک ملی ایران در مسیر ارائه خدمات گسترده و همه‌جانبه ارزی به متقاضیان و آحاد مردم با بسیج امکانات و تمام توان حرکت می‌کند.

دکتر نجارزاده در این همایش با بیان این مطلب که با سعی، تلاش، همدلی، همکاری و همت همه همکاران صف و ستاد در شاخصه‌های مختلف توانستیم به هدف‌گذاری‌های خود دست یابیم و مجدد سهم عمده‌ای از بازار را کسب کنیم، افزود: امسال با برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت، راهبردهای اساسی و همچنین براساس برنامه‌های صورت گرفته بنا داریم سهم بیشتری از بازار را کسب کنیم .

وی به مدیریت منابع و مصارف در بانک اشاره کرد و افزود: با تغییرات و تحولات صورت گرفته امسال بسته سیاست اعتباری مطلوبی را تدوین کردیم و بنا داریم برای سال آینده با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده سیاست اعتباری بانک را هر چه سریعتر نهایی و به واحد ها ابلاغ کنیم.

نجارزاده تصریح کرد: بانک ملی ایران بهترین بانکداران را در اختیار دارد و از نیروهای متخصص، خلاق و پرتلاش بهره‌مند است و سرمایه و دارایی به نام «اعتماد» آحاد مردم و مشتریان خود را دارد، بر این اساس با این پشتوانه اگر هر مانع و مشکلی برای بانک پیش بیاید امکان حل و رفع آن وجود دارد.

وی در ادامه با بیان این که با اتخاذ تدابیر و مدیریت بهینه می‌توان تغییرات و تحولات بزرگ ایجاد کرد، بر بسیج حداکثری امکانات در جهت مدیریت اضافه‌برداشت‌ و تراز نقدینگی بانک تأکید کرد. نجارزاده به علم و دانش رؤسای حوزه‌های سراسر کشور اشاره کرد و افزود: براساس هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای شعب بانک در سال جاری، ایجاد توازن میان منابع و مصارف و مدیریت تراز نقدینگی بانک باید بیش از پیش مورد توجه رؤسا باشد.

وی در ادامه پرداخت غیرحضوری تسهیلات خرد را یکی دیگر از اولویت‌های سال جاری دانست و افزود: با هم‌افزایی و اراده و همت همکاران و همچنین ابزارهای لازم باید در سال جاری در تحقق اهداف بانک گام‌های محکم‌تری برداریم تا شاهد دستاوردهای مهمی در بانک باشیم.

وی در ادامه سهم بانک ملی ایران را در تأمین مالی تسهیلات خرد در شبکه بانکی کشور قابل توجه دانست و خاطرنشان ‌کرد: پرداخت تسهیلات خرد به عنوان یک بازوی توانمند می‌تواند موجب جذب و رضایت مشتریان شود. سرپرست بانک ملی ایران لازمه موفقیت را ایجاد محصولات و خدمات منحصربه‌فرد و نوین دانست و گفت: در سال جاری برای موفقیت‌های بیشتر باید ابزارها و امکانات لازم را تهیه و در اختیار همکاران شعب قرار دهیم.

وی در ادامه این همایش با بیان این که بانک ملی ایران حدود یک قرن قدمت و بیش از ۵۰ میلیون مشتری دارد، تصریح کرد: توجه به نیازهای مشتریان موجب حفظ و در نهایت سودآوری خواهد شد پس باید تلاش کنیم با طراحی و تولید محصولات و سامانه‌ها براساس نیازها و خواسته‌های مشتریان رضایت آن‌ها را کسب کنیم. وی اعتماد مردم به بانک ملی ایران را سرمایه اصلی این بانک خواند و اظهار کرد: بانک ملی ایران در سال گذشته موفقیت‌های بزرگی کسب کرد و در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد یافت.

سرپرست بانک ملی ایران با اشاره به اینکه افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه‌های نظام بانکی با اهمیت است، تصریح کرد: با تفویض اختیار و طراحی بسته‌های اعتباری با توجه به ظرفیت‌های جغرافیایی هر استان به بهبود کسب و کارها و تولید و اشتغال در استان‌ها کمک خواهیم کرد.

دکتر نجارزاده در این نشست در بخش دیگری از سخنانش بزرگترین ویژگی بانک را وجود نیروهای توانمند آن دانست و ادامه داد: این امکان فراهم شده است که همه در بانک می‌توانند بر اساس شایستگی‌های حرفه‌ای‌شان ارتقاء یابند.

نجارزاده به موضوع جانشین‌پروری اشاره کرد و گفت: موضوع جانشین‌پروری در بانک بسیار مهم است و بر همین اساس انتصابات و انتخاب مدیران می‌بایست در بستر سامانه جامع و نظام‌مند انتصابات انجام شود.

وی در ادامه بر یکپارچگی مدیریت در ارکان بانک تأکید کرد و گفت: انتظار داریم همکاران تلاش کنند تا مطابق برنامه‌ها و نقشه راه موجود به اهداف و سیاست‌های ابلاغی دست یابیم. سرپرست بانک ملی ایران با تأکید بر ضرورت و اهمیت ایجاد تراز نقدینگی و مدیریت انضباط مالی در تمامی ارکان بانک گفت: براساس هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مدیریت منابع و مصارف و رفع ناترازی در واحدها و شعب بانک در سال جاری مهم است .

نجارزاده در ادامه با بیان این که بانک ملی ایران باید در سال جاری با تمام توان و ظرفیت در مسیر “مهار تورم و رشد تولید” گام‌های مثبت و سازنده ای بردارد، گفت: تأمین مالی برای رشد تولید در کشور در تمامی زمینه‌ها باید هدف‌مند، با برنامه و در چارچوب قانونی باشد تا تمامی تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و کارآفرینان از آن بهره‌مند شوند.

دکتر نجارزاده توسعه خدمات غیرحضوری، کاهش زیان‌دهی، انضباط مالی و کنترل مصارف، راه‌اندازی سامانه اطلاعات مشتریان، خدمات‌دهی به اتباع و تحول دیجیتال را از جمله برنامه‌های این بانک در سال جاری برشمرد.

در پایان این همایش سرپرست بانک ملی ایران ضمن ارزیابی عملکرد واحدها و پاسخگویی به سؤالات حاضران، بر بودجه‌ریزی، نظارت دقیق بر مصرف اعتبارات، فروش اموال مازاد و مولدسازی دارایی‌ها، لزوم داشتن محصولات برتر، توجه به نیاز مشتری و جذب منابع جدید تأکید کرد. این همایش نیز با معرفی و قدردانی از رؤسای برتر حوزه‌های سراسر کشور به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=118222
  • 13 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.