تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

1

«چکنو» و «سوپر مارکت مالی» در خدمت صنعت پخش

  • کد خبر : 117526
  • 21 اردیبهشت 1402 - 14:44
«چکنو» و «سوپر مارکت مالی» در خدمت صنعت پخش
قابلیت‌ها و ظرفیت‌های «چکنو» و شرکت‌های ابزاری بانک صادرات ایران در نشست تخصصی پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش تشریح شد.

به گزارش افق تهران، معاون شعب بانک در این نشست که در سالن ملاصدرا مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برای فعالان این صنعت تشریح شد، بر آمادگی بانک برای توسعه همکاری و کمک به رفع دغدغه‌ها و نیازهای بانکی و مالی این صنعت، تاکید کرد.

مهدی اقبالی‌راد گفت: بانک صادرات ایران با ۷۲ سال خدمت در عرصه بانکداری، امروز در کنار صنعت پخش قرار گرفته تا از طریق دو فرایند ارائه خدمات و تأمین مالی و اعتبار، به این بخش از اقتصاد کشور کمک کند.

اقبالی‌راد با بیان اینکه نسل چهارم بانکداری جایگاه خود را در اقتصاد کشور با عرضه محصولات نوین در حوزه فناوری اطلاعات باز خواهد کرد، افزود: امروز همت بانک‌ها این است که بسترهای خدماتی خود را بر اساس نیازهای مشتریان فراهم و تدبیر کنند. از این رو بانک صادرات ایران در این نمایشگاه با تدارک بسته‌ای از انواع خدمات توسط شرکت‌های ابزاری و دانش‌بنیان به دنبال شناسایی و رفع نیازها و پاسخ‌گویی به خواسته‌های صنعت پخش است.

معاون شعب بانک صادرات ایران، شخصی‌سازی خدمات، تامین اعتبار و پوشش ریسک‌های این صنعت را از جمله برنامه‌های محوری بانک عنوان کرد و با اشاره به استقبال از محصول چکنو توسط مشتریان بانک، از رونمایی از یک محصول جدید چک در آینده نزدیک خبر داد.

در این نشست که رؤسای ادارات کل بخش‌های مختلف معاونت بانکداری جامع و مدیران عامل و کارشناسان شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، بیمه سرمد، کارگزاری، صرافی سپهر، عضو هیئت‌مدیره انجمن ملی صنعت پخش و مدیران شرکت‌های برتر صنعت پخش حضور داشتند، مزیت‌های چکنو و کارکردهای آن برای فعالان صنعت پخش به صورت دقیق و کارشناسی تشریح شد و صدور بیش از ۱۵۷ هزار برگ چکنو و کارسازی بیش از ۳۰ هزار برگ آن طی ماه‌های اخیر، به عنوان نشانه‌ای از استقبال مطلوب مشتریان ارزیابی شد.

در این نشست همچنین حمزه آقابابایی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر نیز با تشریح ظرفیت‌های این شرکت در بازار پرداخت کشور از ارایه سه ابزار جدید پرداخت بر اساس نیازهای صنعت پخش خبر داد.

وی نیازسنجی و امکان‌سنجی پتانسیل‌هایی فروش در بازار هدف، مکان‌یابی، امتیازدهی، طبقه‌بندی مشتریان، انجام امور حسابداری، انبارداری، اعتبارسنجی مشتریان و امکان تسویه حساب به صورت اقساطی و همچنین نصب نرم‌افزارهای ویژه مشتریان را از جمله ظرفیت‌های این شرکت برای صنعت پخش عنوان کرد.

در این نشست همچنین توانمندی‌های شرکت بیمه سرمد برای ارائه خدمات ویژه به صنعت پخش توسط علیرضا آموزگار، کارشناس این شرکت ارایه شد.

وی خدمات بیمه در حوزه‌های آتش‌سوزی ساختمان و ابنیه، انبارها، باربری، مسئولیت کارفرما و سایر بخش‌های بیمه را مورد توجه قرار داد و ‌ارایه مشاوره در خصوص کیفیت بیمه‌نامه‌ها را از جمله خدمات این شرکت به شرکت‌های پخش عنوان کرد و افزود: بررسی و تحلیل بیمه‌نامه‌ها و ریسک‌های موجود در صنعت پخش از اهمیت ویژه‌ای در پوشش ریسک آنها دارد و از این رو یکی از خدمات ویژه بیمه سرمد با کارشناسان معتبر، از جمله خدمات به این بخش است.

وی صدور بیمه‌نامه‌های حمل‌ونقل داخلی و به همراه مسئولیت مدنی رانندگان و بیمه‌نامه‌های صادراتی بر اساس کلاژهای بین‌المللی A.B.C و همچنین مقررات بین‌المللی تجاری را از دیگر ظرفیت‌های این شرکت عنوان کرد و از تخفیف ۵۰‌درصدی برای عرضه انواع خدمات بیمه‌ای به شرکت‌هایی که از طریق چکنو در بانک صادرات ایران، فعالیت بانکی خود را انجام می‌دهند، خبر داد.

سیدهادی ابطحی، مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران نیز با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت‌های شبکه کارگزاری و‌ خدمات بازار سرمایه در بورس و فرابورس توسط کارگزاری بانک صادرات ایران انجام می‌شود، از آمادگی برای ارائه خدمات مختلف به شرکت‌های صنعت پخش در قالب یک بسته خدماتی خبر داد و بازگردانی سهام متعلق به شرکت‌های پخش و اعتباردهی به این شرکت‌ها برای بازگردانی سهام را از جمله دیگر خدمات این شرکت عنوان کرد.

وی اعتبارسنجی رفتاری را بخش دیگری از خدمات تامین مالی این شرکت عنوان کرد.

در این نشست همچنین محمدرضا مرادی، عضو هیئت‌مدیره انجمن ملی صنعت پخش و مدیرعامل داروپخش نیز با اظهار رضایت از برگزاری پرشور پنل تخصصی چکنو توسط بانک صادرات ایران، استقبال گسترده از نشست‌های تخصصی در صنعت پخش را نقطه عطفی در آینده صنعت پخش عنوان کرد.

وی وصول مطالبات را دغدغه اصلی صنعت پخش برشمرد و چکنو را فرصتی برای تسهیل مراودات در این صنعت عنوان کرد و گفت: بانک‌ها در تداوم فعالیت مناسب این صنعت می‌توانند کمک شایان توجهی کنند.

مرادی حرکت از سیستم سنتی به مدل‌های نوین کسب و کار در این صنعت را مهمترین نقشه راه آن دانست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=117526
  • 10 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.