تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس قطع اینترنت برای برگزاری کنکور جزییات جدید از تغییر حقوق کارگران جمع آوری مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی تلاش تولیدکنندگان فولاد ایران برای کاهش تولید تحریم‌ها عامل کاهش مشتریان محصولات فولادی ایران افزایش ۲۰ درصدی مستمری بازنشستگان کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نوشیدنی‌های مفید در میان وعده کودکان ممنوعیت ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا مشکل استقلال با مالک جدید پرسپولیس آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران

1

مشتری مداری باید در شرکت بیمه رازی تبدیل به فرهنگ شود

  • کد خبر : 114091
  • 27 اسفند 1401 - 13:54
مشتری مداری باید در شرکت بیمه رازی تبدیل به فرهنگ شود
دکتر جباری در آخرین نشست هم اندیشی مدیران بیمه رازی با تاکید بر ارائه طرح ها و اهداف خلاق تاکید کرد باید بتوانیم شاخص های مورد نظر شرکت را به درستی ارزیابی کنیم

به گزارش افق تهران، دکتر جباری ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی برای همه همکاران وخانواده های آنها تاکید کرد: این نشست با دو هدف برگزار شده است؛ اول اینکه بتوانیم برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ را قبل از شروع سال درخرد جمعی بررسی و ارزیابی کنیم و هدف دوم هم ارزیابی و مقایسه عملکرد بخش ها و حوزه های مختلف شرکت و برنامه های سال ۱۴۰۱ است.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: ما در سال ۱۴۰۱ توانستیم بخش بسیاری از اهداف و برنامه هایی که برای این سال تدوین و ابلاغ کرده بودیم را به سرانجام برسانیم و انشالله در نشست بعدی که در سال جدید خواهد بود اهداف و برنامه های سال ۱۴۰۲ را مرور خواهیم کرد.

وی گفت : در حقیقت ما هر سال که جلوتر می رویم برنامه ها بهتر و قوی تر می شوند چون من معتقد هستم داشتن برنامه و راهبرد و انضباط در هر بنگاه اقتصادی ضروری است.

ایشان با تاکید بر اینکه مشتری مداری باید تبدیل به فرهنگ بیمه ای شود افزود: در بیمه رازی همه باید با توجه به ۵ چرخش استراتژیک مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ایشان درادامه ضمن تشکر از مدیران شعب، افزود : یکی از دستادورد ها شرکت در سال ۱۴۰۱ این بود که مدیران شعب که عموما با انگیزه و با نشاط هستند به اهدف بنیادی که از پیش طراحی شده بود دستیابی کنند و برای صیانت از برند شرکت و ارتقا جایگاه شرکت در استانها تلاش کنند، وی ادامه داد: بسیای از شعب توانستند در راستای اهداف شرکت و برنامه هایی که داشتیم برای توسعه و توانمند سازی شبکه نمایندگی خوب عمل کنند و در جذب نمایندگان بسیار عالی عمل کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=114091
  • 51 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.