تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

بازسازی و بهره برداری از کوشک امیر سلیمانی بررسی دلایل کمبود دارو در مجلس ضرورت جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت پتروشیمی رگبار باران از دوشنبه در تهران اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی از امروز اعلام نرخ جدید بهره بین بانکی افزایش شدید نرخ‌ رهن و اجاره در بازار مسکن در تهران رکورد صادرات نفت به بالاترین میزان ۶ سال اخیر جزئیات مصوبه اصلاح قانون مجازات اسلامی توسعه کمربند سبز تهران در سال جاری غربالگری بیماری SMA از امسال علائم هشداردهنده حمله قلبی انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید

4

افزایش ساعات سرویس دهی متروی تهران در ایام پایانی سال

  • کد خبر : 113761
  • 23 اسفند 1401 - 9:37
افزایش ساعات سرویس دهی متروی تهران در ایام پایانی سال
سخنگوی شهرداری تهران بیان کرد: متروی تهران در ایام پایانی سال تا ساعت ۲۴ به سرویس دهی می‌پردازد و سرفاصله قطارها از ساعت ۲۲ تا ۲۴ هر نیم‌ ساعت یکبار در تمامی خطور خواهد بود.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران؛ عبدالمطهر محمدخانی پیرامون جمع‌آوری پل حافظ گفت: قطعاً پل حافظ جمع خواهد شد. از نظر فنی عمرانی، برای نحوه تخریب پل و جایگزینی آن با شرایط جدید برنامه‌ریزی کامل و زیرساخت‌ها آماده است.

محمدخانی با بیان اینکه بحث دیگر مسئله حمل و نقل است، گفت: باید با تدبیر دقیق شیوه جایگزینی برای پل در نظر گرفته بشود، به نحوی که بهترین حالت ترافیکی شکل بگیرد؛ قرار است در سه ماهه ابتدای سال آینده این مطالعات به نتیجه برسد و در اولین فرصت ممکن کار به انجام برسد.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از بحث‌های جدی احداث زیرگذر است، خاطرنشان کرد: همچنین هوشمند کردن چراغ‌های ترافیکی از جمله مدل‌های پیشنهادی برای این نقطه از شهر است. موضوع اصلی این است که تاریخ مصرف پل گذشته و این شکل از پل دیگر جوابگو نیست.

وی با بیان اینکه مسئله تخریب پل حافظ در معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران در دست بررسی است، افزود: طرح به محض رسیدن به یک جمع‌بندی دقیق به نتیجه می‌رسد، اما جمع شدنش قطعی است.

محمدخانی گفت: در جلسات کارشناسی مدل‌های بسیار سریعی برای این اتفاق وجود دارد. تجربه کارهای عمرانی در زمان کوتاه را داشتیم. در مدیریت شهری جدید عرشه فلزی پل روگذر در اتوبان آوینی ۲۴ ساعته نصب شد.

سخنگوی شهرداری تهران با ذکر این مطلب که با تدبیر مدیریت شهری و شورای شهر تهران نیمی از بودجه سال آینده شهرداری پایتخت به حمل‌ونقل عمومی اختصاص دارد، گفت: خرید و نوسازی مترو، اتوبوس، تاکسی و ون در اولویت مدیریت شهری قرار دارد. خرید ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس یک رکورد تاریخی و تحول جدی در صنعت حمل‌ونقل شهری است.

وی با اشاره به تکمیل خط ۶ مترو تهران در هفته آینده گفت: در روزهای ابتدایی هفته آینده ۹ کیلومتر در خط شش مترو را افتتاح می‌کنیم. خط شش دو تکه جدا از هم بود که با این افتتاح یکپارچه می‌شود. ایستگاه‌های هفت تیر، پارک لاله، میدان ولیعصر و کارگر در آخرین هفته اسفند بهره‌برداری خواهد شد. همچنین ایستگاه شهید دادمان در خط ۷ متروی تهران نیز در هفته پیش رو افتتاح می‌شود که مجموعا در اسفندماه ۱۱ کیلومتر به مترو تهران اضافه می‌کنیم.

محمدخانی درباره افزایش قیمت بلیط مترو گفت: به طور متوسط افزایش قیمت بلیط مترو ۲۵ درصد خواهد بود و شامل ۱۰ درصد تخفیف در تایم‌های خاص است و تا ۲۰ درصد در خریدهای غیرحضوری است. قیمت بلیط اتوبوس هم در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

به گفته محمدخانی؛ متروی تهران در ایام پایانی سال تا ساعت ۲۴ به سرویس‌دهی می‌پردازد و سرفاصله قطارها از ساعت ۲۲ تا ۲۴ هر نیم‌ ساعت یک بار در تمامی خطوط خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=113761
  • 81 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.