تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

1

تروریست های منافق؛ از قتل عام شهروندان تا مسمومیت دانش آموزان

  • کد خبر : 113317
  • 17 اسفند 1401 - 19:15
تروریست های منافق؛ از قتل عام شهروندان تا مسمومیت دانش آموزان
این روزها صحبت های زیادی از دخالت جریان نفاق و تروریست های منافق در ماجرای مسمومیت دانش آموزان در فضای مجازی شنیده می شود که حاکی ازماهیت پلید و ذات پلید این گروهک تروریستی و شیطانی در تکرار اقدامات ضدبشری است.

به گزارش سرویس سیاسی افق تهران؛ تورقی بر برگ های زرین تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران، بیانگر حکایت های تلخ و شیرین و فراز و فرودهایی نفس گیر زیادی است که در مقاطع مختلف از عمر شریف انقلاب به وقوع پیوسته و هرکدام عبرتی آموزنده و پندی فراگیر برای عبرت گیران است تا پویندگان مسیر تعالی و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از آن بهره جسته و راه فتح و ظفر را هموارتر نمایند.

تردیدی نیست در طول چهار دهه اخیر، دشمنان اسلام و انقلاب از هیچ توطئه، دسیسه و نقشه ای برای از ریل خارج کردن قطار بزرگ انقلاب دریغ نکرده و در همه زمان ها آنچه در رمق داشته اند صرف عملیات های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و جنگ های ترکیبی نموده اند تا مگر به زعم باطل خود ملت ایران را از همراهی و همگامی با انقلاب شان منصرف و مأیوس نمایند، غافل از این که به کوری چشمان پلید معاندان و دین ستیزان و دشمنان، چراغ هدایت این انقلاب جهانی در دستان امامی بصیر، عادل و حکیم است که با عنایت پروردگار و همراهی مردم فهیم ایران، در تلاطم امواج خروشان، محکم و با صلابت و با گام های استوار در حال پیمودن مسیری الهی است که به قیام منجی ختم خواهد شد.

تشابه اتفاقات اخیر مدارس با ترورهای سال ۶۰

اگر کمی دقت کنیم بررسی رفتارهای هنجارشکن فتنه گرانی که عقبه آنها مثلث شوم غربی – عربی – عبری است، در ماه های اخیر نشان می دهد شباهت هایی در نحوه پیاده سازی آتش افروزی ها، هجمه ها، ترورها وساختارشکنی ها در جامعه با حوادث و اتفاقات ناخوشایند دهه ۶۰ دیده می شود.

بروز رفتارهایی همچون ترور شهروندان، آتش زدن اماکن، قتل، تیراندازی، هوچی گری، اغتشاش گری، اقدامات تروریستی و اخیرا نیز مشارکت در ماجرای مسمومیت دانش آموزان و آسیب رساندن به سلامت مردم بیگناه تشابهات زیادی با همین نوع رفتار در دهه ۶۰ دارد.

ترور رکن اصلی سازمان منافقین است

واژه نامیمون سازمان تروریستی مجاهدین! خلق در اذهان مردم ایران، عراق و بسیاری کشورها، تداعی بخش مفاهیمی و عناوینی چون تروریسم، خونریزی، قتل، خیانت، جنایت، بمب گذاری و غارت است. این گروه شیطانی جیره خوار آمریکا در کارنامه ننگین خود از بمب گذاری در حرم امام رضا(ع) تا شهادت کودکان دو ساله را ثبت کرده و جزو پلی ترین گروهک های تروریستی در پهنه گیتی به شمار می رود.

اوج وقاحت ها و عملیات های تروریستی این گروهک شیطانی را در دهه ۶۰ می توان به وضوح مشاهده کرد. اعضای خیانت پیشه و جنایتکار این گروهک دراین دهه و به خصوص سالهای ۶۰ و۶۱ علاوه بر اینکه مسئولین و سران نظام را هدف ترورهای خود قرار داده بودند، قتل‌عام مردم بی‌ گناه شامل مردان، زنان و کودکان معصوم را در لیست ترورهای خود قرار داده و تنها در بازه زمانی ۱۱ فروردین تا ۲۶ اسفند سال۱۳۶۲، مسئولیت ترور ۴۵۸۳ شهروند ایرانی را برعهده گرفتند. گوشه ای از جنایات این تروریست های خونخوار را که اسناد آن ثبت و نگهداری می شود را بخوانید:

کشتار مردم بی‌گناه در تهران

منافقین در سلسله عملیات‌های تروریستی خود علیه مردم ایران در سوم اسفند۶۰با انفجار بمبی در میدان عشرت آباد تهران۱۱نفر از مرد مظلوم را شهید و۲۵ نفر را مجروح کردند. علاوه بر این، در تاریخ ۹ مهر ۶۱ در کنار مسافرخانه زیبا پارک در میدان امام خمینی و در نزدیکی ساختمان مخابرات بمبی دیگر را منفجر کردند. بر اساس گزارش خبرنگار روزنامه کیهان ۶۴ تن از شهدای این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شدند.

در ساعت۱۹:۳۰روز۱۵شهریور ماه سال۱۳۶۱هم بار دیگر در اقدامی تروریستی،‌ گروهک منافقین با انفجار بمب در خیابان خیام تهران ده‌ها تن از مردم عادی را به شهادت رساند. در جریان این انفجار، یک اتوبوس دو طبقه که در حال حرکت و مملو از جمعیت بود در آتش سوخت و تمام مسافران آن شهید و مجروح شدند.

در۲شهریور۶۳به واسطه انفجار بمب در میدان راه آهن تهران توسط منافقین،۱۷تن شهید و۳۰۰نفر زخمی شدند که براساس گزارش روزنامه جمهوری اسلامی، دو کودک و هشت زن در شمار شهدا دیده می‌شدند. در۲۴اسفندهمان سال، در اثر انفجار بمبی که توسط منافقین در بین نمازگزاران انجام شد تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیدند.

روز ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ منافقین این بار در خیابان ناصرخسرو تهران اقدام به بمب‌گذاری کردند، در این بمب‌گذاری ۹ نفر از مردم بی‌گناه شهید شدند. علاوه بر این، منافقین افراد و اشخاص دیگری را در مغازه‌ها، پیاده ‌روها، خیابان‌ ها، خانه‌ ها و… به بهانه‌ های واهی به شهادت می‌رساندند.

خیانت های منافقین در دوران جنگ/ بمباران شیمیایی سردشت

خیانت های سازمان تروریستی منافقین در ایام دفاع مقدس و همکاری اعضای آن با صدام و ایادی او در افشای اماکن مختلف و محل های تجمع مردم برای بمباران های ناجوانمردانه عراقی ها بر کسی پوشیده نیست.

اسناد در ماجرای بمباران شیمیایی سردشت می گویند: صدام حسین که در آن ایام دست پایین را در جبهه های جنگ داشت، با استفاده از اطلاعاتی که مجاهدین خلق داده بودند، می خواست درسی فراموش ناشدنی به ارتش ایران بدهد. او از آنجا که می دانست اگر حمله ایران از جبهه سردشت صورت گیرد نمی تواند با آن رویارویی نماید، به همین دلیل دستور داده بود که تمامی مراکز مهم بیرون و داخل شهر بمباران شیمیایی شوند. در این بمباران، که بدون تردید جنایت جنگی محسوب می شود، بیش از ۸۰۰۰ نفر از جمعیت ۱۲۰۰۰ نفری سردشت شهید یا مصدوم شدند.

نمونه های فراوان از جنایات این تروریست ها در سایر شهرها نیز با اسناد و مدارک معتبر موجود است که حکایت از ماهیت ضد خلق بودن و دشمن مردم بودن این مدعیان وقیح می دهد.

امروز پیرمردهای شهرهای قصرشیرین و اسلام آباد غرب به خوبی به یاد دارند در جریان عملیات مرصاد چه جنایت های وقیحانه ای توسط اعضای ملحد این گروهک بر سر زن و مرد و کودک این شهرها آمد.

امروز مردم کرد شمال عراق از حدقه چشم در آوردن ها و زنده به گور کردن کودکان توسط منافقین را هنوز هم به یاد دارند.

امروز فرزندانی که پدران و مادران خود را در پناهگاه از دست دادند، یادشان هست گرا دادن آن منافق کوردل به هواپیماهای عاقی باعث شد موشک دقیقا به محل پناهگاه اصابت کند.

امروز حتی مردم اروپا هم می دانند سازمان مجادهین خلق! یک گروهک تروریستی است که تهدیدی برای مردم کشورهای اروپایی نیز به شمار می رود.

و امروز به خوبی می بینیم شواهد و قرائن زیادی به دست آمده که گروهک پلید و ضدبشری منافقین در مسمومیت دانش آموزان معصوم ما نقش ایفا کرده و در گروه های اجتماعی در فضای مجازی پیام های شادی داده و جنایت خود را گردن نظام می اندازند.

امروز مریم رجوی، عفریته ای که سرکرده باند جنایت پیشه منافقین است در توئیت های متعدد حق تحصیل و آزادی و زندگی را برای زنان جامعه ما مشروع می داند اما خود او اولین فردی است که با وقاحت و بی شرمی زنان ایرانی را برای هوس های پلید مسعود رجوی مهیا می نمود . مریم رجوی که مدعی مجاهدت برای خلق است در ردیف شقی ترین دشمنان بشریت و به ویژه زنان است. معلوم نیست خوشحالی امروز او از مسمومیت و بدحالی و آسیب رسیدن به سلامت کودکان این مرز و بوم برای چیست. اگر او خود را در جایگاه دفاع از حقوق زنان گذاشته چرا ترور زنان و کودکان در رأس اموری است که در برنامه سازمان تروریستی تحت مسئولیت اوست.

پر واضح است تأکیدات امام خامنه ای و مسئولان بلندپایه کشور برای شناسایی عوامل این جنایت ضدبشری به زودی به نتیجه خواهد رسید و تشت رسوایی دوباره برای این مدعیان مضحک و آدمکشان جیره خوار آمریکا و اسرائیل بر زمین خواهد افتاد. همانگونه که دسیسه های قبلی شان نیز خنثی شد و تیرشان مانند همیشه به سنگ خورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=113317
  • 8 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.