تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

2

«مرتضی عاطفی» شهردار، در آیین رونمایی از برند شهری بندر کیاشهر؛ هدف از برندسازی، کشف مولفه‌های هویتی شهر برای خلق تصویری منحصربه‌فرد است

  • کد خبر : 113285
  • 16 اسفند 1401 - 22:05
«مرتضی عاطفی» شهردار، در آیین رونمایی از برند شهری بندر کیاشهر؛ هدف از برندسازی، کشف مولفه‌های هویتی شهر برای خلق تصویری منحصربه‌فرد است
طی مراسمی رسمی، از برند شهری بندر کیاشهر رونمایی شد.

افق تهران به نقل از پایگاه خبری گیل فام، «مرتضی عاطفی» شهردار، روز (۱۳ اسفند ۱۴۰۱) در آیین رونمایی از پروژه برند شهری بندر کیاشهر «تاریخ خاویار خزر» ضمن توضیح اینکه هدف از برندسازی، کشف مولفه‌های هویتی شهر برای خلق تصویری منحصربه‌فرد است، گفت: برندینگ شهری، یکی از اصلی‌ترین موضوعات در راستای کسب درآمدهای پایدار شهری، شناخت ابعاد اقتصادی و سرمایه‌گذاری متناسب با ظرفیت‌های مختلف شهرها است.

عاطفی، با بیان اینکه برندسازی یک شهر منجر به ارزش‌آفرینی می‌شود، اظهار کرد؛ نتیجه این کار و اثرگذاری آن را می‌توان در رشد اقتصادی شهر، افزایش سرانه‌ی درآمدی شهروندان و افزایش جذب و حضور سرمایه‌گذار با محوریت توسعه شهری برشمرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=113285
  • 7 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.