افق تهران به نقل از پایگاه خبری گیل فام، «مرتضی عاطفی» شهردار، روز (۱۳ اسفند ۱۴۰۱) در آیین رونمایی از پروژه برند شهری بندر کیاشهر «تاریخ خاویار خزر» ضمن توضیح اینکه هدف از برندسازی، کشف مولفههای هویتی شهر برای خلق تصویری منحصربهفرد است، گفت: برندینگ شهری، یکی از اصلیترین موضوعات در راستای کسب درآمدهای پایدار شهری، شناخت ابعاد اقتصادی و سرمایهگذاری متناسب با ظرفیتهای مختلف شهرها است.
عاطفی، با بیان اینکه برندسازی یک شهر منجر به ارزشآفرینی میشود، اظهار کرد؛ نتیجه این کار و اثرگذاری آن را میتوان در رشد اقتصادی شهر، افزایش سرانهی درآمدی شهروندان و افزایش جذب و حضور سرمایهگذار با محوریت توسعه شهری برشمرد.
انتهای پیام/