تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از عملکرد شهردار تهران در تکثر سلایق فرهنگی در شهر پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم

2

«مرتضی عاطفی» شهردار، در آیین رونمایی از برند شهری بندر کیاشهر؛ هدف از برندسازی، کشف مولفه‌های هویتی شهر برای خلق تصویری منحصربه‌فرد است

  • کد خبر : 113285
  • 16 اسفند 1401 - 22:05
«مرتضی عاطفی» شهردار، در آیین رونمایی از برند شهری بندر کیاشهر؛ هدف از برندسازی، کشف مولفه‌های هویتی شهر برای خلق تصویری منحصربه‌فرد است
طی مراسمی رسمی، از برند شهری بندر کیاشهر رونمایی شد.

افق تهران به نقل از پایگاه خبری گیل فام، «مرتضی عاطفی» شهردار، روز (۱۳ اسفند ۱۴۰۱) در آیین رونمایی از پروژه برند شهری بندر کیاشهر «تاریخ خاویار خزر» ضمن توضیح اینکه هدف از برندسازی، کشف مولفه‌های هویتی شهر برای خلق تصویری منحصربه‌فرد است، گفت: برندینگ شهری، یکی از اصلی‌ترین موضوعات در راستای کسب درآمدهای پایدار شهری، شناخت ابعاد اقتصادی و سرمایه‌گذاری متناسب با ظرفیت‌های مختلف شهرها است.

عاطفی، با بیان اینکه برندسازی یک شهر منجر به ارزش‌آفرینی می‌شود، اظهار کرد؛ نتیجه این کار و اثرگذاری آن را می‌توان در رشد اقتصادی شهر، افزایش سرانه‌ی درآمدی شهروندان و افزایش جذب و حضور سرمایه‌گذار با محوریت توسعه شهری برشمرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=113285
  • 8 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.