1

«مرتضی عاطفی» شهردار، در آیین رونمایی از برند شهری بندر کیاشهر؛ هدف از برندسازی، کشف مولفه‌های هویتی شهر برای خلق تصویری منحصربه‌فرد است

  • کد خبر : 113285
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
«مرتضی عاطفی» شهردار، در آیین رونمایی از برند شهری بندر کیاشهر؛ هدف از برندسازی، کشف مولفه‌های هویتی شهر برای خلق تصویری منحصربه‌فرد است
طی مراسمی رسمی، از برند شهری بندر کیاشهر رونمایی شد.

افق تهران به نقل از پایگاه خبری گیل فام، «مرتضی عاطفی» شهردار، روز (۱۳ اسفند ۱۴۰۱) در آیین رونمایی از پروژه برند شهری بندر کیاشهر «تاریخ خاویار خزر» ضمن توضیح اینکه هدف از برندسازی، کشف مولفه‌های هویتی شهر برای خلق تصویری منحصربه‌فرد است، گفت: برندینگ شهری، یکی از اصلی‌ترین موضوعات در راستای کسب درآمدهای پایدار شهری، شناخت ابعاد اقتصادی و سرمایه‌گذاری متناسب با ظرفیت‌های مختلف شهرها است.

عاطفی، با بیان اینکه برندسازی یک شهر منجر به ارزش‌آفرینی می‌شود، اظهار کرد؛ نتیجه این کار و اثرگذاری آن را می‌توان در رشد اقتصادی شهر، افزایش سرانه‌ی درآمدی شهروندان و افزایش جذب و حضور سرمایه‌گذار با محوریت توسعه شهری برشمرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://ofoghtehran.ir/?p=113285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی