تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم چالش‌های صادرات گاز ایران به پاکستان نقش مشارکت‌های مردمی در جهش تولید پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای پروژه‌های پایتخت ایجاد سازمان گردشگری شهر تهران در اولویت شورا کاهش شفافیت با ارز نیمایی در بازار فولاد ضرورت ساماندهی کارکنان شرکت‌ها و ادارات افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان برنامه شرکت متروی تهران برای خط ۷ در سال جاری اوتیسم بیماری بدون درمان ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی فاصله شدید پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال اعلام زمان متناسب سازی حقوق بازنشستگان تاثیر تحریم بر صادرات نفت ایران به چین تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج

2

پیش بینی بورس فردا ۱۰ اسفند

  • کد خبر : 112689
  • 09 اسفند 1401 - 11:14
پیش بینی بورس فردا ۱۰ اسفند
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد بیش از 29 هزار واحدی همراه شد تا همچنان در محدوده کانال یک میلیون 800 هزار واحدی باقی بماند. شاخص با رشد امروز سقف کانال صعودی خود را رو به بالا شکست تا همچنان انگیزه صعودی بودن را در دل سهامداران حفظ کند.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران؛ با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال معمولا به طور سنتی بازار بورس تهران مورد استقبال قرار می‌گیرد و تا بعد از تعطیلات این رویه مثبت ادامه دار است، این رویه سنتی در چند سال گذشته تکرار شده است.

تنها سالی که این مورد نقض شده را می‌توان در سال ۱۴۰۰ جستجو کرد. ارزش بازار بورس تهران امروز به رقم ۶ هزار و ۷۵۸ همتی رسید تا با ارزش معاملات حدود ۹ هزارو ۶۰ میلیارد تومانی به استقبال آخرین روز کاری هفته برود.

گروه خودرویی باز هم با ارزش بالای معاملات خود توانست رتبه اول را با ارزش معاملاتی در حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومانی از آن خود کند.

فلزات اساسی و فرآورده های نفتی هم به ترتیب با ارزش معاملاتی ۸۰۰ و ۵۷۲ میلیارد تومانی در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

وزارت صمت اعلام کرده است که  براساس تصمیم وزارت صمت تولیدکنندگان تمام محصولات زنجیره فولاد مکلف شدند ۱۰۰ درصد عرضه خود را در تالار داخلی بورس انجام دهند و قیمت پایه محصولاتی را که در بورس عرضه می‌کنند، براساس ارز نیمایی باشد.

قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: در ساز و کار جدید مقرر شد ۱۰۰ درصد عرضه این محصولات نظیر شمش، ورق، میلگرد و… ابتدا در تالار داخلی بورس کالا عرضه شود و فقط در صورتی که مازاد بر مصرف صنایع داخلی ایجاد شد، این مازاد در تالار صادراتی بورس برای تولید کننده محصول قابلیت صادرات داشته باشد.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت هم در نشست خبری اعلام کرده است ایرانی‌ترین فاز پارس جنوبی آخر این هفته در استان بوشهر افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از آن ۵۰ میلیون متر مکعب گاز در دست استفاده قرار می‌گیرد. همچنین ۱۰ هزار متر مکعب آب از محل طرح آب شیرین‌کن در این استان در اختیار مردم این منطقه قرار می‌گیرد و بیش از ۲ هزار واحد مسکن به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

نماد کگل هم پس از برگشتن از مجمع عمومی که در خصوص افزایش سرمایه برگزار شده بود با بازدهی مثبت ۱۷ درصدی به معاملات بازار برگشت و به تنهای بیش از ۸ هزار واحد شاخص بورس را مثبت کرد.

شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد بیش از ۲۹ هزار واحدی همراه شد تا همچنان در محدوده کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی باقی بماند. شاخص با رشد امروز سقف کانال صعودی خود را رو به بالا شکست تا همچنان انگیزه صعودی بودن را در دل سهامداران حفظ کند.

با نیم نگاهی به نمودار، شکسته شدن شاخص خط روند صعودی کانال صعودی (فرضی) برای شاخص بورس تهران (صرفا از منظر تکنیکالی) قابل مشاهد است. در شاخص هم وزن هم اوضاع خوبی مشاهده می‌شود و این شاخص دوباره به محدوده مقاومتی ۵۴۰ هزار واحدی برگشته است. شاخص هم وزن در تلاش است تا از پس این مقاومت تاریخی خود برآید و به اهداف بالاتری برسد. این شاخص با رشد بیش از ۴ هزار واحدی نهایت در محدوده ۵۳۸ هزار واحدی ایستاد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=112689
  • 24 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.