تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها انتقاد از عملکرد شهردار در بی‌توجهی به تکثر سلایق فرهنگی تهران پیش‌بینی وضعیت تورم در ایران شرکای تجاری معدنی در سال ۱۴۰۲ مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ رونق صادرات با حذف ارز نیمایی در صنعت فولاد حذف سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله بیماری‌های قلبی از شایع‌ترین علل مرگ‌ در دنیا افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار افتتاح بلدیه تا روز تهران کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن

4

امین ابراهیمی مدیرعامل از برگزاری آیین رونمایی از ۱۵۶۰ قطعه بومی سازی گروه فولاد خوزستان خبر داد

  • کد خبر : 112569
  • 20 بهمن 1401 - 15:08
امین ابراهیمی مدیرعامل از برگزاری آیین رونمایی از ۱۵۶۰ قطعه بومی سازی گروه فولاد خوزستان خبر داد
امین ابراهیمی مدیرعامل از برگزاری آیین رونمایی ۱۵۶۰ قطعه بومی سازی گروه فولاد خوزستان در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و دستگاه اندازه گیری میزان آهن کل و فلزی در آهن اسفنجی که برای اولین بار در جهان به دست متخصصان فولاد خوزستان ساخته شده، خبر داد.

به گزارش افق تهران، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن اعلام این مطلب افزود: سومین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد از ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی خوزستان و با حضور تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی برگزار می‌شود.

ابراهیمی شناسایی تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان به همراه استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان را مهم‌ترین اهداف نمایشگاه دانست و افزود: توسعه زیرساخت‌ها و هوشمندسازی، خودکفایی در زمینه طراحی و ساخت خطوط تولید با هدف افزایش بهره‌وری، کاهش ارزبری و اشتغال‌زایی دیگر اهداف پرداختن به بومی‌سازی است. شرکت فولاد خوزستان همواره در ایجاد بستر برای شرکت‌هایی که توانایی طراحی و ساخت قطعات مورد نیاز صنعت فولاد را دارند، پیشرو بوده است. نتیجه این اعتماد، بومی‌سازی ۲۵ هزار قطعه طی بیست سال گذشته و ۱۵۶۰ قطعه طی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در مجموعه فولاد خوزستان است.

مدیرعامل فولاد خوزستان برپایی نمایشگاه را فرصت مناسبی برای شناسایی و ارائه توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی دانست و اظهار داشت: در شرایطی که تحریم‌ها باعث بروز مشکلات مختلفی در تأمین قطعات‌ و تجهیزات مورد نیاز صنعت شده است، استفاده از ظرفیت های داخلی در ساخت قطعات، تجهیزات، ماشین آلات و مواد اولیه، ضرورتی انکارناپذیر است. بومی‌سازی علاوه بر اشتغال‌زایی و تکیه بر توان داخلی، افزایش بهره وری و سودآوری بنگاه‌های اقتصادی با کاهش هزینه‌های تمام شده را به دنبال دارد. نمایشگاه بومی‌سازی فرصتی برای به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات فعالان حوزه صنعت فولاد است. حمایت از ایده‌های نوآورانه، ایجاد فرصت برای سازندگان داخلی و تامین پایدار نیازمندی‌ها، مواردی هستند که فولاد خوزستان در سیاست‌گذاری مقوله‌ی بومی‌سازی دنبال می‌کند.

ابراهیمی در پایان از رونمایی دستگاه اندازه‌گیری میزان آهن کل و فلزی در آهن اسفنجی و ۱۵۶۰ قطعه‌ی بومی‌سازی شده گروه فولاد خوزستان در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: دستگاه اندازه‌گیری میزان آهن کل و فلزی در آهن اسفنجی برای اولین بار در جهان به دست متخصصان فولاد خوزستان ساخته شده است. در کنار رونمایی از این دستگاه، ۱۵۶۰ قطعه‌ی مورد نیاز صنعت فولاد که در دو سال اخیر در گروه فولاد خوزستان ساخته شده‌اند، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رونمایی می‌شوند‌.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=112569
  • 12 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.