اخبار داغ

اعلام علت تأخیر در پرداخت حقوق معلمان امیدآفرینی ستون اصلی جهاد تبیین رشد ۳۴ هزار واحدی شاخص بورس سبزپوشی بورس پیش از تعطیلات چهار روزه نبود جایگزین برای برجام لزوم اداره شهر درآمدهای پایدار تداوم ویژه برنامه‌های بهار ایران در پایتخت مشارکت شهروندان تهرانی از برنامه‌های تفریحی‌ ورزشی پایتخت تعیین زمان اعلام قیمت جدید خودروهای داخلی اعلام جزئیات فروش متری مسکن به پایتخت نشینان فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه عدم توفیق شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل عمومی خرید خانه با ۱۱ میلیارد تومان در باغ فردوس اعلام شرایط دقیق دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۲ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در بازار بهترین ویتامین برای درمان مو و پوست آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران پایان لیگ در سالروز قهرمانی تاریخی پرسپولیس اظهار تأسف‌ ساپینتو درباره حذف استقلال از آسیا لزوم تامین امنیت خبرنگاران و حمایت از پیشکسوتان

3

ایرانسل تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی را دریافت کرد

  • کد خبر : 112467
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
ایرانسل تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی را دریافت کرد
ایرانسل، با کسب بیشترین امتیاز، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.

به گزارش افق تهران، نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران شب گذشته، ۶ اسفند ۱۴۰۱، با حضور فعالان علمی و اجرایی ارتباطات و روابط عمومی و قرائت پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی، در سالن اصلی (خواجه نصیر) مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم، بر اساس ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، ایرانسل با کسب بیشترین امتیاز در بین شرکت‌کنندگان و به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.

در این ارزیابی، روابط عمومی ایرانسل «به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی، به ویژه در حوزه ارتباطات دیجیتال، بر اساس مدل QMPR و کسب ۸۱۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت ۶ ستاره»، شایسته دریافت تندیس زرین سرآمدی شناخته شده است.

در این مراسم، همچنین پیام خانم دکتر آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، قرائت شد. وی در این پیام، برتری و سرآمدی را یکی از موضوع‌های مهم و دغدغه اصلی در روابط عمومی دانست و تأکید کرد: وقتی شما به تعالی، سرآمدی یا برتری در روابط عمومی فکر می‌کنید، یعنی به طور دائمی و مدام، به طرح جدیدی می‌اندیشید که خطاها و ضعف‌های خود را بیابید و برای غلبه بر آن‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و به بهبودی مستمر برسید. مطمئنم که این رویکرد می‌تواند در تبیین و نمایش ظرفیت‌های روابط عمومی مؤثر باشد.

روابط‌عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با پیشبرد اهداف ایرانسل به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین ارائه‌دهنده ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران»، در چارچوب مسؤولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها را بیش از پیش تقویت کند و برنامه‌های ایرانسل در کمک به ایجاد زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسؤولیت‌های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://ofoghtehran.ir/?p=112467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی