تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

5

قیمت امروز طلا و سکه در بازار

  • کد خبر : 112429
  • 06 اسفند 1401 - 10:00
قیمت امروز طلا و سکه در بازار
قیمت طلا و سکه امروز هم همچنان بر ریل افزایشی قرار دارد. انواع سکه نیز امروز همسو با این روند رشد قیمتی را تجربه کرده‌اند.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران؛ قیمت طلا و سکه امروز هم در مسیری افزایشی قرار گرفته‌اند. این فلزات ارزشمند در چند هفته گذشته افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده و اکنون بر قله تاریخی خود ایستاده‌اند. قیمت طلا ( ۱۸ عیار) تا لحظه تنظیم این گزارش به گرمی دو میلیون و ۶۹۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

سکه امامی

قیمت سکه امامی امروز به ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. همچنین حباب این نوع سکه نیز حالا وارد کانال هشت میلیون تومانی شده و هشت میلیون و ۸۱۶ هزار تومان قیمت دارد.

سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی در ششمین روز از اسفندماه همسو با سکه امامی مسیری افزایشی را تا این لحظه پشت سر گذاشته است و حالا حدود ۲۹ میلیون تومان قیمت دارد. حباب این سکه طرح قدیم نیز اکنون ۶ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان برآورد می‌شود.

نیم سکه

قیمت نیم سکه ۷۰۰ هزار تومان نسبت به آخرین نرخ روز گذشته رشد داشته و در حالی قیمت آن به ۱۷ میلیون تومان رسیده که اکنون حباب آن پنج میلیون و ۱۸۱ تومان قیمت دارد.

ربع سکه

قیمت ربع سکه نیز امروز رشد قیمت داشته و به ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. این سکه پرطرفدار همچنین در لحظه تنظیم این گزارش پنج میلیون و ۴۸۸ هزار تومان حباب دارد.

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی که معمولا رشد کندتری نسبت به باقی انواع سکه دارد اکنون وارد کانال جدید شده و به قیمت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. این سکه کوچک همچنین سه میلیون و ۳۷ هزار تومان حباب را اکنون تجربه می‌کند.

با افزایش قیمت سکه در روزهای اخیر حباب این فلز ارزشمند نیز مسیری افزایشی را در پیش گرفته و روبه‌روز در حال بزرگتر شدن است. در این بین حباب سکه‌های کوچکتر به‌ویژه ربع سکه حالا حجم زیادی از قیمت اصلی آنها را تشکیل می‌دهد و این کاهش قدرت خرید مردم را نشان می‌دهد.

کارشناسان معتقدند در صورتی که گشایشی سیاسی در ماه‌های آینده حاصل نشود قیمت طلا و سکه نیز تحت تاثیر دلار مسیری افزایشی در پیش خواهند گرفت، مسیری که انتهای آن مشخص نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=112429
  • 36 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.