تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

5

پیش بینی بورس فردا ۷ اسفند ۱۴۰۱

  • کد خبر : 112425
  • 06 اسفند 1401 - 10:34
پیش بینی بورس فردا ۷ اسفند ۱۴۰۱
بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد بیش از 82 هزار واحدی کار را تمام کرد تا شاخص بورس تهران با رشد 5 درصدی به عدد یک میلیون و 738 هزار واحدی برسد و از محدوده یک میلیون و 600 هزار واحدی خلاصی یابد.

به گزارش سرویس اقتصادی افق تهران؛ نرخ دلار در بازار آزاد در روز پنجشنبه در محدوده ۵۰ هزار تومانی بسته شد و در اولین روز کاری هفته در قیمت ۵۴ هزار تومانی باز گشایی شد. این در حالی است که امروز در مجلس با حضور معاون اول رییس جمهور جلسه غیر علنی در مجلس برگزار شد.

ارزش معاملات بورس تهران در روز جاری به رقم بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید. نماد های فولاد، فملی، فارس و نماد و غدیری جزو نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار امروز داشتند. ارزش بازار بورس نیز در روز جاری رقم ۶ هزار و ۳۹۰ همتی را رو به بالا شکست.

امروز در مجلس جلسه غیر علنی برای کنترل نرخ ارز با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد و موسوی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در این خصوص اعلام کرد که در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس پیرامون مسائل ارزی کشور مقرر شد که کمیته هماهنگی با حضور نمایندگان مجلس و نمایندگان دولت و سایر دستگاه‌های مربوطه شکل بگیرد.

از سویی هم خبر رسید که طبق اطلاعیه جدید مرکز مبادله ارزی از امروز معاملات دلار و یورو در صرافی‌ها از سرگرفته می‌شود. برهمین اساس نیز مردم می توانند نسبت به تأمین نیازهای ارزی خود از طریق صرافی‌ها اقدام کنند.

جواد اوجی گفت: همه ارز حاصل از صادرات شرکت‌های پتروشیمی و پالایشی در مرکز مبادله ارزی عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود مانند گذشته عملکرد مطلوبی هم‌سو با سیاست‌های کلان ارزی دولت داشته باشند.

وزارت صمت هم در خصوص خرید خودروهای وارداتی اعلام کرد که بانک‌های کشاورزی، سپه، صنعت و معدن، رفاه و توسعه تعاون هم به سامانه فروش خودرو‌های وارداتی اضافه شدند. متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی می‌توانند مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب خود در این بانک‌ها مسدود کنند.

حسین قربان‌زاده در حساب شخصی خود در فضای مجازی نوشت: سرخابی‌ها خریدار نداشتند و برای تغییر در شرایط و احتمالا قیمت، دوباره عرضه آن‌ها در هیأت واگذاری طرح می‌شود.

راضیه ذوالنوریان، مدیرکل دفتر سهام تخصیصی سازمان خصوصی‌سازی گفت: بر اساس قانون بودجه، تکلیفی مقرر شده بود که سهام عدالت به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، اختصاص یابد. اقدامات اولیه مبنی بر تعیین مصوبه و همین‌طور شناسایی این جامعه آماری توسط سازمان خصوصی‌سازی انجام شده است. در حال حاضر اطلاعات ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر احصاء شده که به محض ابلاغ مجوز، تخصیص سهام عدالت به آنان صورت خواهد گرفت.

بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد بیش از ۸۲ هزار واحدی کار را تمام کرد. تا شاخص بورس تهران با رشد ۵ درصدی به عدد یک میلیون و ۷۳۸ هزار واحدی برسد و از محدوده عددی یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی خلاصی یابد.

شاخص بورس تهران با ارزش معاملاتی بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی توانست از پس مقاومت ایجاد شده در محدوده یک میلیون و ۶۶۸ هزار واحدی برآید و به ارقام بالاتری دست پیدا کند تا بازار به فکر رسیدن شاخص به محدوه سقف کانال صعودی باشد. نقشه سبز بازار امروز و به همراه ورود اندیکاتور RSI  به محدوده بالای ۷۰ درصدی نشان از هیجان خرید سهامداران در بازار سرمایه بود.

شاخص هم وزن هم در جریان معاملات امروز با رشد ۲۲ هزار واحدی همراه شد تا بار دیگر این شاخص نیز همچون شاخص کل به مقاومت ماه های اخیر خود برسد. مقاومتی که در مرداد سال ۱۳۹۹ به عنوان سطح مقاومتی قرار گرفت و حالا این احتمال وجود دارد تا این مقاومت نیز شکسته شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=112425
  • 20 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.