تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

3

ذوب آهن اصفهان سرآمد “ساخت داخل” قطعات و تجهیزات صنعت فولاد

  • کد خبر : 111010
  • 19 بهمن 1401 - 13:38
ذوب آهن اصفهان سرآمد “ساخت داخل” قطعات و تجهیزات صنعت فولاد
مهدی کوهی در چهارمین روز کاری حضور در ذوب آهن اصفهان به عنوان مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی به همراه تنی چند از معاونین و مدیران شرکت،دوشنبه هفدهم بهمن ماه با حضور در کارگاههای نگهداری و تعمیرات کارخانه از نزدیک با توانمندیهای تلاشگران آشنا شد .

به گزارش افق تهران، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت : این مجتمع بزرگ صنعتی، بنیانگذار تولید فولاد در ایران و اشاعه دهنده فرهنگ صنعت فولاد در کشورمان محسوب می شود.

برنامه ریزی برای رشد و پیشرفت ذوب آهن اصفهان تا رسیدن به قله های شکوفایی و پیشرفت آن، وظیفه تک تک ماست. طبیعتاً در این مسیر چالش هایی وجود دارد اما ایمان دارم سرمایه انسانی توانمند ذوب آهن ، هر چالش و مانعی را با همدلی و هم افزایی از میان بر می دارد تا دستاوردهایی ماندگار ایجاد شود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ادامه داد: تامین مالی مناسب،خرید به موقع،تولید هوشمندانه و فروش مدبرانه زنجیره تولید موفق یک واحد صنعتی را تشکیل می دهند و البته سرمایه انسانی توانمند است که اجزای این زنجیره را طی فرایندی هدفمند و با کمترین ضایعات تولیدی به ارزش آفرینی می رساند و ذوب آهن اصفهان نیز در دوره فعلی، چنین رویکردی را با همکاری کلیه بخش ها روزانه رصد می کند تا رشد و توسعه مجموعه در ابعاد گوناگون و در مقیاسی بزرگتر، اعتلای ایران عزیزمان در عرصه های ملی و بین المللی ماندگار شود.

وی گفت: ساخت مجموعه ای از قطعات و تجهیزات در کارگاه های ساخت ذوب آهن اصفهان باعث افتخار صنعت فولاد و از مصادیق مدیریت جهادی و دانش بنیان است.
مهدی کوهی اضافه کرد : ذوب آهن اصفهان یک افتخار ملی است و باید ملی اداره شود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان خاطر نشان کرد : دستاوردهایی که امروزه از آن تحت عنوان دانش بنیان یاد می شود در شرکت ذوب آهن اجرایی شده و خودکفایی را در بخش های مورد نیاز تامین و علاوه بر رفع نیاز داخل برای شرکت های خارج از ذوب آهن و صنعت سیمان نیز ساخت داخل انجام می شود.

مهدی کوهی بیان کرد : تولید محصولات ارزش افزا و تامین مواد اولیه از مبادی داخلی به عنوان یک رویکرد مستمر در برنامه کاری شرکت قرار دارد تا از این مسیر ارزش آفرینی و کاهش قیمت تمام شده بیشتر برای ذوب آهن به ثبت برسد و لذا جهت تحقق یافتن این مهم از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت : ساخت یوتیلیتی مورد نیاز ذوب آهن با احداث نیروگاه آغاز و در زمینه تامین آب هم اقدامات لازم در بخش های مختلف انجام خواهد شد.

تولید ریل ملی توسط بلند همتان ذوب آهنی جاودانه شد

این مقام مسئول گفت : رهبر معظم انقلاب همواره از ساخت داخل حمایت ویژه ای دارند و در ذوب آهن اصفهان نیز این رویکرد از سالیان پیش دنبال شده و می شود که تولید ریل ملی صرفاً یکی از دستاوردهای درخشان بلند همتان این مجموعه محسوب می شود که در کارنامه ذوب آهن جاودانه شد.

در ادامه مهرداد تولاییان عضو هیات مدیره شرکت و معاون بهره برداری نیز گفت : تلاشگران کارگاههای ساخت کارخانه با فعالیت شبانه روزی خود همواره نشان دادند غیرممکنی برای آنها وجود ندارد و با تکیه بر دانش و تجربه خویش، قطعات و تجهیزات ذوب آهن و صنایع مختلف کشور را تامین می کنند.

در ثبت رکوردهای مختلف کارخانه، ساخت قطعات و تجهیزات استاندارد نقش اساسی دارد

وی افزود : در ثبت رکوردهای مختلف کارخانه، ساخت قطعات و تجهیزات استاندارد نقش اساسی دارد و در این زمینه خوشبختانه با مشکلی مواجه نیستیم و نهاده های فنی مورد نیاز این بخش نیز با همکاری مجموعه های مرتبط تامین می شود.

مهدی یزدان پناه مدیر برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری و تعمیرات ذوب آهن اصفهان نیز اضافه کرد : در این مجموعه دستگاهها و تجهیزات بسیار متنوعی وجود دارد که با نوسازی آنها افزایش راندمان شان در بخش های مختلف رقم می خورد و لذا تقاضا داریم نیازمندیهای فنی این بخش تامین شود تا با تمرکز کامل، برنامه کاری تعیین شده را به پیش ببریم.

وی در ادامه گزارش کاملی از دستاوردهای این مدیریت در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات متنوع برای کارخانه و سایر صنایع کشور ارائه نمود که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

شایان ذکر است رمضانعلی فرهادی معاون برنامه ریزی و ساخت قطعات،محمود شفیعی معاون برنامه ریزی و تعمیرات و حسین بهارلویی سرپرست بازرسی فنی در مدیریت نت مکانیک نیز در خصوص فعالیت های انجام شده و برنامه های در دست اقدام توضیحات مبسوطی مطرح کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=111010
  • 12 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.