تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

2

انعقاد تفاهم‌نامه فولاد کاوه جنوب کیش و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

  • کد خبر : 111008
  • 19 بهمن 1401 - 12:52
انعقاد تفاهم‌نامه فولاد کاوه جنوب کیش و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
تفاهم‌نامه تأمین بخشی از اکسیژن مایع موردنیاز مراکز درمانی دولتی استان با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منعقد شد.

به گزارش افق تهران،هم‌زمان با دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آئین انعقاد تفاهم‌نامه تأمین بخشی از اکسیژن مایع موردنیاز مراکز درمانی دولتی استان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده، امام‌جمعه بندرعباس، دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان و سید عباس حسینی، مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش در این شرکت برگزار شد.

در این مراسم سید عباس حسینی، مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش ضمن تشریح عملکرد این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به‌خصوص در حوزه بهداشت و درمان، گفت: انعقاد این تفاهم‌نامه یک عمل خداپسندانه و وظیفه‌ای شرعی و انسانی است. حسینی در ادامه افزود: فولاد کاوه جنوب کیش به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در صنعت فولاد کشور این پتانسیل را داراست که یکی از بازوهای مهم کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی و ارزآوری در شرایط سخت تحریمی باشد. وی ادامه داد: مقام معظم رهبری سالیان متمادی در نام‌گذاری سال‌ها همواره تأکید بر تولید، اشتغال، کار و ارتقا بهره‌وری داشته‌اند و در دیداری که اخیراً نیز خدمت ایشان بودم بازهم تأکید ایشان بر رشد اقتصادی معطوف بود. حسینی اضافه کرد: رشد اقتصادی منوط به رشد تولید است و امروز یکی از مشکلات ما در جامه عمل پوشاندن به این دغدغه مقام معظم رهبری، تأمین گاز موردنیاز واحدهای آهن اسفنجی در فصول سرد و تأمین برق در فصول گرم سال است. وی با بیان اینکه هرساله صدها میلیارد تومان هزینه و سرمایه شرکت‌های صنعت فولاد صرف تعمیرات و نگهداری دستگاه‌ها و ماشین‌آلات می‌شود تا به تعبیر مقام معظم رهبری جهاد تولید باقدرت ادامه داشته باشد، افزود: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برنامه‌های توسعه را همه‌جانبه دنبال می‌کند و علاوه بر برنامه‌های تعالی نیروی انسانی که به‌واقع جهادگران حوزه تولید هستند؛ با توکل به خدا در آینده نزدیک کلنگ احداث واحد سوم آهن اسفنجی در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به زمین زده خواهد شد و ان‌شاءالله با اتمام فرایند مطالعاتی و ارزیابی، احداث نیروگاه برق جهت تأمین برق موردنیاز نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حسینی در پایان ضمن تقدیر از حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان در جمع کارکنان و بازدید ایشان از واحدهای تولیدی افزود: امیدواریم با حمایت‌های امام‌جمعه محترم و مسئولین امر ارتباط قوی‌تر و سازنده‌تری میان تولیدکنندگان و تصمیم‌گیرندگان و مسئولین امر جهت تدوین قوانین تسهیل‌کننده تولید برقرار شود، تا با هم‌افزایی مشکلات حوزه تولید روزبه‌روز کاهش یابد و دغدغه‌های اقتصادی مقام معظم رهبری نیز کاسته شود.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مجموعه بزرگ و انقلابی فولاد کاوه جنوب کیش کارهای بسیار خوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی در استان انجام‌ داده که جای تقدیر و تشکر دارد. عبادی زاده با بیان اینکه مجموعه فولاد کاوه جنوب کیش به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سهم بزرگی در ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی بر عهده داشته است؛ افزود: همه مطلع هستند که بنیاد مستضعفان و شرکت‌های زیرمجموعه این نهاد انقلابی از طریق بنیاد علوی سهم بزرگی در محرومیت‌زدایی در کل کشور دارد. وی خطاب به کارکنان حاضر در جلسه گفت: این توفیق شما جهادگران واقعی امروز عرصه تولید کشور است که بخش قابل‌توجه سود حاصل از زحمات شما عزیزان، هم از طریق فولاد کاوه جنوب کیش و هم از طریق بنیاد علوی صرف کارهای خداپسندانه و محرومیت‌زدایی در کل کشور و به طور خاص استان هرمزگان می‌شود. وی افزود: امروز کشور ما در علومی مانند؛ نانوتکنولوژی، دانش هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و هوافضا در زمره کشورهای برتر دنیا قرار دارد و این را مدیون تلاش تک‌تک جوانان این کشور و مجاهدت مدیران انقلابی و متعهد هستیم. امام‌جمعه بندرعباس افزود: اولویت اول کشور توجه به تکنولوژی‌های برتر و قدرت آفرین بوده تا بتوانیم در تراز کشورهای پیشرفته دنیا به رقابت بپردازیم و خطرات احتمالی را دفع نماییم. به همین دلیل از ابتدای انقلاب اسلامی مورد هجمه معاندان و کشورهای غربی صاحب علوم برتر بودیم، اما امروز شما جوانان ایرانی و جهادگران عرصه تولید این خودباوری را ایجاد نموده‌اید که ما به معنای واقعی کلمه فعل می‌توانیم را صرف کرده‌ایم و باقدرت در مسیر پیشرفت به حرکت خود ادامه می‌دهیم. وی در پایان ضمن تشکر از مدیران و کارکنان فولاد کاوه جنوب کیش و حمایت کامل از تولید، ابراز امیدواری کرد با مساعدت ادارات و سازمان‌ها مشکلات بخش تولید تا حد ممکن کاسته شود تا چرخ تولید کشور در گردش باشد.

دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان ضمن تشکر از مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش و همه دست‌اندرکاران این اقدام خداپسندانه گفت: تحقیقات نشان داده که ۱۰ درصد بهبود سطح سلامت و امید به زندگی باعث افزایش نیم‌درصدی رشد اقتصادی می‌شود؛ لذا هرچه بخش بهداشت و درمان بتواند خدمات شایسته‌تری در بحث سلامت ارائه دهد، تعالی نیروی انسانی و رشد اقتصادی که حاصل عملکرد نیروی انسانی سالم است، بیشتر خواهد بود. وی با بیان اینکه در دوران کرونا نیز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات استان بحث تأمین اکسیژن موردنیاز واحدهای درمانی بود، افزود: در آن دوره نیز شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خدمات ارزنده‌ای را در زمینه رفع این نیاز ضروری به انجام رساند و امروز نیز با انعقاد این تفاهم‌نامه بخشی از دغدغه‌های حوزه درمان به همت فولاد کاوه جنوب کیش کاهش پیدا خواهد کرد.

در پایان این تفاهم‌نامه تأمین بخشی از اکسیژن مایع موردنیاز مراکز درمانی بخش دولتی استان در حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس به امضای مهندس سید عباس حسینی، مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش و دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=111008
  • 10 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.